Followers

Tuesday, April 26, 2011

Mesej dari Roommate :)

"Salam..rumate kuu.. aku balik dlu tau..ak nak minx maaf sbb xdpt jdi rumate yg bek..sian ko.. sori tau..ko jgn pk ak berlagak ke pe..ak cume tkot je ngn ko..skit je..hehe..ak satu ak kekok skit ngn ko..mayb ko nmpk matured kot..tuh yg ak rs kuss..hehe..sori tau ? ko baik je pd ak..ko senyum2 la selalu even ko mrh..br nmpk kiut..hehe..k la, gudluck tuk last paper keyh, t kalo sem 3 jumpe lg.. jgn cite sal ak ckp ni, ak malu..xbetina r wey..hahaha..okii, tq 4 being my rumate...:)..kimsalam family ko ngn adik2 ko yg cumil2 uh..salam n t.care...dari mukhlisah y bek hati walaupun xjelita.."

Assalammualaikum :))

Haaa..petikan di atas diambil dari inbox hp celcomku yg bertarikh 27.04.11, jam 7.51a.m.... ZZZZzzzZZZZzzZZ... aku tgh tido time ni, tp telinga terngiang2 dgr ringtone msg nie, sape pulak la bg msg pagi2 buta nie, mata berat time ni, tp ku gagahkan jua mata ni utk bukak msg tersebut, lalu msg tuh pun berbunyi seperti petikan di ats..kui...kui...kui...
Walaupun aku baca dalam keadaan yg mamai, mengantuk, otak kosong, tp sedikit sebanyak aku paham isi msg tersebut... roommate aku dah balik, tp malam tuh aku tido bilik anisa..kui3..
tiba2, airmata aku jatuh ! aku nangis....uwaaaaaa..uwaaaaaa..uwaaaaaa...! touching siot!
no..no..no..no... x touching, tp disebabkan dari kecik jiwaku telah dididik dgn sifat 'sensitif', maka, aku mudah tersentuh ! haaaa...btol, x tipu... kalau baca btol2 isi msg tuh, mendalam maksudnya..
tp, disebabkan masa tu agak blur, yela, menangis jela koje aku mase tuh, xtaw nak ckp mcm mane perasaan tuh, hik3! gedik la! so, aku x balas lagi msg die...sampai la aku tertido balik, n then sedar2 da pukul 10 lebih ! pehhh! anak dara bgn lambat...hihi... mcm xbiasa lak! pastu, kemas2 la barang , kejut anisa, aku nak balik bilik dulu...kih3.. so, sampai jer bilik, tempat roommate da kosong, dah clean n clear da, sob3 :(... gedik doe nak sedih2! HAHA... tp die tggl satu barang la, tikar ! hihi.. nnt sem depan tuntut kat aku balik k, ct...
pastuh, landing balik atas katil, bukak balik msg kat inbox, baca byk2 kali ! mmg la aku terasa sgttt...urmmmm... bukan salah sape2 pun, masing2 ade kerenah masing2.. mcm mane die mintak maaf kat aku, macam tuh la aku mintak maaf kat die balik...
setiap ape yg die kata tuh, aku mengaku ! aku sedar! hihi, mayb tuh yg buat aku rasa sentap skt kot.. dan yg paling jujur@ikhlas di hati, sgt terkilan sbb kita xboleh nak jadi pasangan roommate yg ideal dan bahagia...

kepada roommateku, ct mukhlisah,

~ im sorry too for not being a good roommate to u :)
~ maafkan segala perangai aku yg melampaui batas ni, rasa nak sepak2 je kan?
~ mintak maaf jugak sbb xbole nak rapat dgn ko selama ni,xtaw knp...
~ mintak maaf sbb buat ko takut dgn aku,
~ mintak maaf sbb jarang senyum kat ko :)
~ dan aku mintak maaf atas segala perbuatan yg berlaku disebalik tadbir kat ko! hihi
~ mintak maaf andai terkasar bahasa, terkutuk, termarah, tercakap belakang, hihi!
~ senang ckp, mintak maaf zahir dan batin !

untuk itu, aku doakan,

~ semoga selamat sampai ke sabah !
~ semoga dpt bakal roommate yg sehati sejiwa dgn ko,
~ dan gudluck yg berterusan utk study..

baiklah, itu sahaja kawan2 yg nak diluahkan disini, aku xtaw ape reaksi die bila baca! KAHkahKAH.. dah die kata jgn bgtaw org lain pasal ni, aku x bgtaw la, aku post kat blog je! wakakkakakakakaka!!!!

sekian, harap berjumpa lagi :)

2 comments:

Mukhlisah said...

woi..malu wey..xbetina da ak..sobsss..:D..
pape pown ak leks jek..uma ak lg sunyi..kui3..ko jgn slh angp ak ckp gtu..ko ttp y terbaik jaa..ok..dududududud..tikar?amik jek la..ak pown lupe lak..ingt hak kerajaan;p

Diana Aurora said...

hihihi..tikar ko da selamat dah ni kat rumah ayah aku.. xpela, nnt aku bg kat makcik cleaner tuh, kesian die tido kat lantai jer...kui3... xpela, happy go lucky! ;p