Followers

Wednesday, May 4, 2011

Holiday Part-2 ~ Aku Terperangkap!!!~

Assalammualaikum :))

Ahad, 1 mei 2011, jam 8 mlm .. sampai terengganu! huh! penat gler taw tak? 12 jam aku dlm bas yg xsedap tuh! ish. ni baru terperangkap dlam bas, belum kat uniSZA lagi! makk aihhhh !!

Sampai jer En.chipmores terus bawak g hostel unisza, teettttt! bukan bilik die taw, igt aku ni murah ke pe??!! HAHA.. g menumpang kat bilik ex-roommate ku kat matrik dlu, empunya nama, Muna Zawani, hehe.. seriously , hostel dorg BEST! mewah siottt...terasa macam dok hotel..hihi, tipu la kannn...wakkakkakaka! tp overall lagi ok dari ukm :)

ape yg terperangkap tu? ok, hari ni, hari rabu kan? cer teka isnin dgn selasa kelmarin aku buat pe? aku g mane? hmmm..buat bodoh ?!! yup , SALAH!!! haha.aku memandaikan diri..huahuahua..
aku terperuk jer kat bilik muna weh dua hari tuh, x kuar g mane2 pun! sbb???? jap lagi aku explain!!
kat bilik buat pe? tgk movie , makan, tido, tgk movie, makan, tido...!! ish!!! aku rasa macam mati kutu !!!!!!!!!!!! argghhhh..tension..!!
kene sabar ye..sbb aku dala dtg ganggu time exam dorg, kesian En.chipmore asyik kene marah jer ngan aku, kihkihkih.. yela, dah aku dtg punye la jauh, tuttt tuttt dok lepak dlm bilik je, pe namo holiday ntah...

rupenye,,, En.chipmores x berani nak keluar berdua dgn aku, takut pakguard tahan! hampeh!!! ish, dah tuh,die kurung aku kat sangkar nie??? ahhahaha! ckp la awl2, xde la aku nak tido unisza tuh, blh tido kat umt plak.. (psst, umt x ketat macam unisza) hehe..

seriously u guys klw nak tahu, unisza mereka 'islamic' sikit, pakai tudung labuh2 semua, dah tuh aku smpi jer, semua muke nak pandang dari bawah sampai atas, xdela aku pakai baju ketat or tudung singkat ke pe, biasa2 jer, mayb dorg da terbiasa pandang yg tudung labuh jer kot.. ok, fine..hehe
tp still, kat cafe tuh, ade jer aku nmpak pasangan kapel2 yg dating2 ..huhu..
itu, nak kata islamic ke ape? kui3...

dah kalau gitu, aku terperangkap di dalam, xboleh nak keluar, jadi dgn pantasnya aku g menapak ke umt plak... mcm yg aku ckp td la... umt x ketat mcm unisza....hihi :))

Jadi, kite baca jela part 3 esok2 lusa ekk...hihi..

tata..titi...tutu...:))

No comments: