Followers

Sunday, May 29, 2011

Kisah Pakwe Curang ? Ape hal Derrr ???!!

Assalammualaikum "))

Wahhhh..aku penat baru balik dari kursus KPP td.. urm, mula dari pagi sampai ptg... ok, mlm kang nak bukak buku, studyy! yeay diana rajin! nak lulus ni...huhuhu ..
Ok, perkenalan ringkas antara aku dan dia :) HAaaa HHHaaaaa!!! cer teka sape? cer teka... teetttttt... ok, beramah mesra dgn seorang kakak yg muda lagi umur atas aku 2 tahun je, dah hbs diploma, die la teman aku sepanjang kursus td, mkn same2, sembang2... tuttttt... urm. lalu, aku namakan kakak ni dgn CIK A. ok. lalu CIK A meminta pendapat aku mengenai kisah "putus cinta" dia kpd aku, hehe. mayb die nmpak aku ni pakar nasihat kot dlm bab2 cintan cintun nie..wahhh..
OK. kes pakwe curang, ALAHAII...bajet KASANOVA ea?? pls la cermin hidung tuh sikiittt..
Yg aku rasa tersentuh sikit, hubungan mereka dah 7 tahun beb! 7 tahun! bukan 7 hari, bukan 7 minggu, dan bukan juga 7 bulan. WTH ? hehe
Urm. kalau tak salah dgr la,(kalau tak salah dgr la ea) pakwe die muda setahun :) ni la die.. lelaki yg masih dibawah ketiak mak..aduhaiiiii... TAK matang ok.

Pun begitu, Cik A ni pun minta clash la bagai , yela, takkan maseh nak terhegeh2..biaq pi la jantan tuh! Cik A ckp ex-pakwe die ni masih contact die, masih ambil berat pasal dia... ehh2, kau dala curang, tp berlagak caring siottt...panas aku..hehe...tp Cik A ni softhearted beb, die ni boleh la aku sifatkan sebagai seorang yg sopan santun, lemah lembut, muka pun ayu jer gitu, xmacam aku, ganas! hehe.
Ok, Cik A ni pun ckp die taknak bermusuh dgn sesape termasuk la dgn En.En.Pakwe die ni.. lalu, pakwe die ni punye la kejam die suruh Cik A ni mintak maaf dgn makwe baru die, pe kes lu bro, ni da melampau! ehh aku lak terlebih emosi di situ.. kui3.. Tp yg bendulnya, Cik A ni, (oppsss kutuk sikit ye kak,hehe) die pun g la mintak maaf. ok, boleh terima lagi la.
Then, amboi mak minah syg..(aku namekan awek baru die tuh mak minah la ekkk), menyampah! Mak minah ni kan dgn sombongnya , die ckp tak payah la! haish ade kene penyepak dgn aku ni kang, kecik besar kecik besar je aku tgk!!

Tp, Cik A ckp, makwe baru die tuh bukan perempuan ! Heeekk ehhh, pe namoo ni? terkezuuttt adik tau..heheh.. so, dgn selambe badak nyer aku ckp, "hbs tuh, pondan ke? gay ke?" Cik A gelak je weh.. Kite agak2 jela ye, Tuhan lebih tau..

So, aku pun bg nasihat kaw2 nyer! haha, bajet pro siottt..huhu.. xdela, just bg pendapat aku jela, so , aku cuma ckp klw boleh lupakan jela die, sbb die yg mulakan dulu, dah xde maknenye hubungan selama 7 tahun tuh kalau di dia dah berubah hati.. SABO jela byk2 kak, bukan jodoh akak..

Hrmm, so kisah ni cuma nak share dgn u olls, mayb u olls ade pengalaman yg sama kan..kui3..

p/s : kpd Cik A, bykkan bersabar, doakan yg terbaik untuk diri anda :)

No comments: