Followers

Monday, May 23, 2011

Ape Buat ?

Assalammualaikum :))

Hey ! u olls... Hampir sebulan di rumah . ape buat ? hehe.. ok. Sepanjang kat rumah bulan mei nie, urm, lagi seminggu jer nak masuk bulan JUN :) bulan gayut ! ahaakkks !

Ok, duduk rumah, makan, tido, laptop, guling2, tolong mak, main dgn adik, makan, tido, marah adik, guling2, tengok tv, layan movie, makan, tido !!!! HAHAHAHHAHAHA... pemalas!
Haaa..itu jer yg mampu ku describe setakat ni.. HEHE..

Bukan ape, gua bukan xde aktiviti, ada.... gua tgh tggu nak masuk kelas driving ni, nak dgr kuliah yg x berapa nak bosan tuh, hihi.. pastu gua da survey da keje2 kosong yg ade dekat2 dgn taman gua ni, kedai farmasi ada, klinik pun ada... hurmm.. tgh nak arrange time jer ni, nak tgk jadual, kalau on, maka boleh belajar sambil bekerja.. masuk la income sikittt.... kui3...

urm.. Bulan JUN, bulan gayut,, hehe.. bulan Jun, birthday E.chipmorez, birthday adik aku yg baru masuk Uitm semalam, (ahad,22 mei).. hehe. sebab pe gua seronok? sbb celcom ada free kol seminggu.... haaaaaaa... pastu gua lak pakai celcom atas nama adik gua, mau tak seronok, free kol 2 minggu.... haaaa.. lepas habis seminggu, dtg lagi seminggguuu.. besttt...bestttt... hihihi...

Woiii...dah! gedik la kau ea... ok, btw, esok , (selasa, 24 mei), gua nak date ngn member gua, nak tgk NurKasih The Movie :) taksabar !! Akhirnya.. nak kene sediakan tisu ni, org ramai kata cter ni superb sad la kan.. ok..ikutkan jiwa aku yg sensitif ni, confirm la meleleh kan?? hehe...

ok la u olls... gua blah dulu. :)

No comments: