Followers

Tuesday, May 31, 2011

Jenjalan Lagi :)

Assalammualaikum :))

Owh rutin harian di rumah sgt membosankan! what the kerkk! owh 4 bulan.. owh 4 bulan.. kau dah seksa hidup aku. baru sebulan ni kot...aduhh.. Hurmm. rasa2 ni mayb yg last kot (untuk bulan ni, hehe) keluar dgn member, yela, yg first da jumpe member lame tun mutahir tuh, yg 2nd hang out dgn ain, ( die pun da blk U da), yg hari ni da keluar dgn member seterendak, sematrik..huhu..sekali la tuh! hihi..
Jadi, nak cerita pasal hari ni la ye.. huhu.. jeng jeng jeng..~~



Haaaaa..nampak tak tuh ?? tuh muka aku?? hishhhhh!!!! taknak! taknak! muka budak atas ni? takot tak? takot tak? takot tak? hehehehehe.. Ni la movie seram yg ktorg tengokkkkk...
Huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu..takot !!!!! ok. ini serius. Tak nampak tulis pe tuh? ~
~PARANORMAL ACTIVITY ~ hehe.

Ok. sejujur seterang-terangnya, movie seram pertama yg pernah aku tgk di PAWAGAM !!
kenapa? sbb sebelum2 ni, aku mmg TAK berani lagsung tgk citer2 yg boleh buat org menjerit gila b***! hihi .. yela, klw tgk pun yg x berapa nak seram tuh, jgn pndg belakang congkak, ngangkung, hantu kak limah la..kui3.. tuh semua buat suspen jer lebih..hehe.. tp knp kali ni aku tergedik2 tgk movie ni? al-kisahnya sbb kan, aku tettttttttttttttttt.. sebenarnya aku xtau, hehe!
Sebabnya aku dah termakan kata2 member2 aku kot, dorg ckp x seram sgt, citer pasal budak kene rasuk bagai.. hihi. Jadi, aku xtau ape dorg dah bomoh aku , tibe2 aku lak excited nak tgk!
bhaaaaahahhahahaaa....................

Ok. kat dalam pawagam. fuyooooooooo.. semua penonton cina kotttttttt.. makk aihhh.. ktorg berlima jer melayu Islam. haaaaaaaaaaaaaa... apekah???? salah tempat ke..hehe
OK. cerita die.. jeng jeng jeng ! mak datuk nenek moyang ... serius seram! takot! jantung aku tak sihat sepanjang kat dalam tuh, dup dap dup dap, tambah2 dgn aircond yg sejuk gler tuh! Ade masa tuh sampai aku rasa tak sanggup nak tgk sampai aku duduk kat lantai..bahhahahahha!
tp, ku gagahkan jua mata ni untuk buka dgn lebih luas! haha. mmg takut weh, suspen die gler2 lain mcm la aku cakap, kejap2 jerit, kejap2 jerit, tp kadar jerit tuh lama la dlm 20 harakat..hehe.
Tp, yg golongan cina yg duduk kat depan ktorg ni gler psiko, jerit bukan main, aihhh yg scene2 yg xperlu nak jerit2 pun dorg nak jerit jugak! alamak aihhh, buat gugup jantung je rasa ha.
Ni, sebelah aku, si yasmin ni, makk aihh nak tunjuk berani lak depan aku, die relax jer tgk , bile aku jerit, die gelak kan. jahat sungguh minah ni ye! haaha.

Huhu. jadi, aku bg 5 bintang ! korg2 tgk la, syiokkk habis la! xrugi la tiket ! berbaloi2, lagi2 murah kat jusco baru tuh...HAHA. bahagia rasa.

Lepas tuh, huhu, jap! aku rasa aktiviti klw hang out dgn member .. wayang + bowling + karaoke.. hehe.. antara tuh la. ade wayang + karaoke, kdg2 wayang + bowling, ade jugak bowling + karaoke. tp xpernah lak aku buat tiga2 sbb confirm balik malam punye, mak aku kasi pulak balik malam? balik ptg sikit pun dah membebel. alahaiiiii...
So, ktorg pilih karaoke ! cam best lak karaoke kat jusco tuh. huhu. tp, ated dah balik dulu. tp kalau ade ade, confirm lebih gempak, lagi bising, lagi memekak! HAHAAHA!

Haha. karaoke ramai2 mmg best, semua nyanyi, yg suara sedap mcm aku ni ditenggelami oleh suara2 yg xsedap mcm dorg semua ni, hahahahaha! jahat tak? ye la, semua nak nyanyi, al maklumla, mikrofon ade byk kan, amekaw sorg satu.haha! yg paling tak boleh blah, si yasmin cilo'ot ni, makk aihhh, kau nyanyi ke kau menjerit?! dah mcm pontianak suhaimi baba! ahhaah!!

tp, best!!! huhu....best bro. mmg best bro!!!
ehh jap3. ahhha! dunia ni kecik jer, masa nak balik dr jusco td, jumpe ex-roommte jijah, baizura. ktorg pggl bai jer, pastuh kat mc lak jumpe piqot (sematrik, se'ukm dgn aku), die otw nak g keje dan...keje..heheheh!!!

Haaaa..nak tulis pe lagi ni? pe lagi yg xpuas ni? huhu.. dala erkkk.. layan gambar la korg...hihi..



Bukti..kang kata aku tipu korg..haaaaa...hehe

me with yasmin :)

zila with yasmin :)

lagu yasmin nak jiwang !

fokus ! fokus!

dari kiri ~ yasmin , zila, jijah ~

ni dia si yasmin yg nyanyi mcm katak ! ;p

jijah , yasmin, aku

diana aurora :)



dari kiri ~ yasmin, ated, jijah, zila ~





ok....cukup?? cukup?? tak cukup?? cukup la tuh ekkkk..hihi!
ok...jumpa lagi! adios..:))

No comments: