Followers

Wednesday, June 8, 2011

Results


Assalammualaikum :))
ok...gambar di ats ni, bukan AKU !
harap maklum..hhehe

Zone Suka :)

well. hari ni. 8 jun. 2 entry yg berbeza tajuk dan isi. HAHA. hari ini. aku ade test undang2 jalanraya. (cehh.skema).. (org lain da lama amik da..) ek ele, A.A.K ? Mak Ok jewww!!! (M.O.J)... hehe.. biar lambat asal selamat ! hehe. jadi. keputusan die of course la hari ni tau kan? ehhh tak2, itu saat kau dah habis jawab, itu saat la kau tau! hehe. jadi, aku seperti perempuan tua di ats yg terkinja2 melompat2 tak tentu hala, punye la excited, gembira nak mam******..teeeeettt..;p
haish, apsal? dah confirm2 la aku lulus dgn cemerlang kan? terbaikkkk...HAHA...balik sampai rumah, senyum sampai ke telinga, itu belum tgk results exam lagi..haaa, itu tunggu pasni aku citer ek..HAHA. Then. dah gembira punya psal, langsung xde perasaaan lain da, termasuk la nak keluarkan airmata darah ni..kui3.. Jadi, pasni ley sambung L lak..kui3. tak sabar !!

Zone Duka :(

Well. korg tau kan hari ni results keluar. secara rasmi la. klw tak rasmi tuh yg dok pakai SMS tuh, hntr ke 15888. haha. ntah knp . kali ni aku x check pakai sms. nak tggu kat portal je. so, hari ni la kan. Jadi, balik je dari test tadi, dgn muke excited la aku nak tgk results aku yg angka nya cantik jer ..haahahahah!! ahahhahaahha!!! hurrrmmm.. xdpt nak dibayangkan dgn kata2 da, dah tak keluar kata2 azimat bagai, dah x terkeluar air liur basi bagai, dah tak terkeluar airmata darah bagai. semuanya DUSTA ! kahkahkah ! Kat fb pun dah tak ramai yg sudi nak update perasaan dorg bila tau results! haahaha.. bagus2, ini mengurangkan stress! hihi.. Jadi, korg semua nak tau ke results aku? hurmm.. angka " 4 " itu cantik saja pada pandangan mataku ini, terima kasih. Alhamdulillah. itu saja mampu ku ucapakn ..
Dah. jgn ade sape2 ty aku nyer results lagi. dah aku bilang kan dgn jelas di sini! ngerti??! klw tak, meh sini aku bilangkan pointer korg..bhaahhahaahaha!!!!



Ok la. terlebih mood la update entry sampai 2 kali. al-maklumlah, senangnya dalam hati, klw beristeri dua.. ehhh ehhh..pe la melalut nie.. dah2. rosak lagu!
oopppsss! Telefon berbunyi, ring ..ring..ring.. ku angkat ku angkat siapa?? hehehe...bye, nak gayut lagi !!!!! huhu :))

No comments: