Followers

Saturday, June 25, 2011

Plan Last Minute

Assalammualaikum :))

Hai u olls. Hihi. Pagi ni g kls memandu :) dah blajar on the road ! woahhh, best bro ! best bro ! kata cikgu, masih perlukan kemahiran stereng dan class ! perhh.. aku ni kelam kabut sikit la, so susah sikit nak kawal stereng, kalau boleh nak putar stereng tuh sampai belit2 tangan . hua.hua.hua.

Then. Tgh hari tuh tgh siang sayur bayam :) tiba2 ade masuk kol, oowhh si ain bedah yg kol, ntah ape die nak ntah. aku pun jawab dgn riang nya, ajak g wall climbing . Aku pun on jela, da free kan ptg tuh xde nak buat pe, kalau xg pun, membuta jer, haish tak kembang otak . So, dah dapat izin dari ibu, terus aku cau ! hehe.

ktorg pergi berempat, aku, ain, ina dgn merpati blue. opps ! nak tau sape g google kat fb. HAHA.
Sesudah sampai kat destinasi, aduhhhh, tibe2 hati yg melonjak punyela excited nak climb ni tiba2 tak jadi nak climb. yela, tak pernah panjat pun sebelum ni. HAHA. Tengok2 cam ramai jer kat tempat wall climbing tuh, so kami pun bertukar aktiviti ke kayak.

Ok. jujur. 1st time jugak. rasa takot2 sikit . bukan pe, takut tumbang jer. dak ain kat belakang asyik2 goyang2 jer, sabor jela. hihi. Pas dah hbs kayak tuh, perh ! tibe2 aku rasa pening2 , mabuk2 , lengoh2 , tuh yg terus cancel nak buat wall climbing tuh . So, aku just bersorak2 bg semangat jer utk dorg bertiga ni. HAHA. chayok2 !

Dah hbs tuh, singgah beli coconut shake. sedappp.. nyummm..nyummm.. :))
So, balik la masing2. tuh jer aktiviti hasil planning last minute. hihi

Walaupun dorg bertiga banyak sangat perli2 aku tadi, hrmm, xpe. aku sabar jela. HAHA
Terima kasih kat aku sbb blanja korggg coconut shake . HAHAHA... ehh, aku blanja ina je eh??
hahha. sama jer.

ok. jumpa lagi :)

No comments: