Followers

Tuesday, June 28, 2011

3 Suara


Assalammualaikum :)

hah . album '3 suara' gabungan diva jaclyn victor, ning baizura dgn shila hamzah . perh ! best bro ! mmg best bro ! sekali dgr sedap sikitt.. byk kali dgr sedap bykk. huhu. yg penting suara masing2 mantap gler ah . aku paling suka dgr suara shila act . serak2 basah . sedap :)
Nak beli ! nak beli !!!!! hoaaahhhhhhh ...

Lagu 1st yg aku dgr, lagu 'Dimana dimana', lagu ni rancak, goyang kepala, badan semua ah, dapat tau lagu ni pun kat radio, maklumlah kat kolej tuh dgr radio jela kalau bosan . Pastuh, nak2 lagu ni dah jadi tema lagu untuk cerita 'Annissa' tuh . hehe . sampai2 adik2 aku pun dah hafal lagu nie.
2nd song ni lak tajuk die 'beribu sesalan' , ha, ni lagu sedih la . dgr pun kat cter annissa ni jugak, masa nak hbs tuh die putar lagu ni. masa mula2 dgr cam x minat sgt . tp tuh la, da lama2 minat habis . huhu . yg pasti suara dorg mmg best bro !
so, disebabkan dah teruja sgt, aku pun letak la lagu ni dalam ruangan blog ni nak kasi korg dgr . hehe. klaw b4 ni dah lama tak letak lagu sbb taknak kasi blog ni berat nnt lame plak nak loading ye pun.. tp aku tak kira ! haha

p/s : meh la dgr sekali :)

No comments: