Followers

Thursday, July 7, 2011

~~~~~~~~~

Assalammualaikum :)
tak jawab dosa, kalau jawab sayang :)

Hello people . what's up ? nothing up ? what's down ? nothing too ? hehe . sudah lama tak update lor. owh sebelum lupa, selamat dtg JULAI :) ok. friends, seriously im not in a mood to update any story right now . as for ur info, terlalu byk perkara yg telah mengacau2 fikiran dan emosi aku . hmm, masalah org tua, masalah budak2, masalah pe lagi ntah . ok . hari ni je nak rasa bengang sikit, yela, aku tau cikgu aku da ckp nak buat pre-test minggu ni, so semalam ade class, knp x bgtau esoknyer die nak bg pre-test . aiyoo, pagi ni dgn badan kurang sihat , dgn bersemangat untuk berpuasa ( tak merungut ea) tgh happy2 practice bukit, parking whatever, pastuh die suh buat pre-test . aku ok jela nasib baik mcm rasa confident sikit ah kan. haha. tp yg satu ni on the road beb, die ajar aku jalan A je. mane jalan B ? jalan C ? eh geram pulak aku. kalau tester tuh bg arahan suh jalan B or C, aku nak bawak dorg g bersiar-siar katne, kan dah automatik fail . siot tol la ! grrrrrrrrrrr ...
Tapi, Alhamdulillah, dipertemukan dgn seorang insan yg baik hati, yg memahami hati seorg insan yg tak bersalah ni . haha. itu nasib baik la kan. klw tak, ish taknak sebut ah !

Lagi satu kisah lain, aku paling menyampah kalau org tuh dah buat salah, tp the next day jumpa aku dgn muka tak bersalah ! perhhh ! aku sabar jela .
tak kira la kau org tua ke, budak2 sebaya aku ke, agak2 la, nasib baik menghormati tuh amalan mulia, kalau tak dah lama dah aku .. ishhh.. ishhhh.. taknak sebut lah . kuikuikui .




No comments: