Followers

Wednesday, June 15, 2011

OMG !


Assalammualaikum :))

OMG ! OMG ! HHAHAAHA.. grrrrrrrrrrrrrr... ok, jangkitan maharaja lawak !
Tp, ni bukan nak ckp pasal maharaja lawak la, nabil ke, jozan ke, sepah ke, BUKAN ea!
Ini pasal aku. haaaa..

OK. research da buat bertahun lamanya , dah selidik byk2, dah mcm2 rujukan aku cari, da buat kertas kerja bagai, jadi keputusan nya da dapat la! (ape aku melalut ni)

Marah ! Garang ! Emosional ! tuh dah sinonim dgn diri aku. TAK CAYA? pergi tanya mereka! penat aku buat research, tp korg x caya ea. HUHU.

OK. Fine. One of my friends say, not one la actually, but mostly all of them or even my kenalan la kan, they will make a confession after they are safely become my friend, nak tahu ape?

BAIK. Semua pengakuan tuh ade la nak2 sama jer, ayat jer lain, tp memberi maksud yg sama.

"Mula2 aku tgk kau dulu, sombong, mcm xsudi nak kawan ngn aku jer"
"Muka kau garang, aku takut nak tegur"
"Kau x senyum, mcm ada masalah jer"
"Muka kau mcm nak makan org"
"Kau sombong, bajet good2 jer"

See? wow! ayat mmg pedas. Tp, disebabkan kita dah jadi kawan, aku amik tak kesah jela. But then, aku ckp dgn dorg yg aku da biasa dgr tuh semua. Bukan kau org pertama yg ckp mcm tuh, tp da beribu2 org yg kawan dgn aku da ckp benda yg sama.
Diana, kau tak serik?

Aku? sape ckp tak? Allah jer tau mcm mane perasaan aku bila aku asyik dgr benda yg sama.
Frankly speaking, sape yg nak muka garang bodoh sombong mcm tuh right? tell me!!
Wajah x melambangkan peribadi ? yeke? betol? salah? mana satu? sape nak jawab?
Ntah. Kadang2 aku tgk ade jer berwajah manis cantik molek, tp hakikatnya, mmg si dia tuh sombong. Nak ckp pe klw mcm tuh? ooohhwhh org x kesah, janji si dia cantik! mcm tuh?
Oh, alangkah kerdil diri ini.

Ade jugak yg ckp ...

"Kau garang, tp BAIK"
"Bila Kau marah, muka kau kelakar" (pulak)
"Aku suka tgk kau marah, muka kau kelakar"

Ok. Aku percaya. serius! Aku rasa aku boleh jadi badut sarkas kepala dongga la weh. HAHA.
xpe2, aku tak marah la kengkawan. chill. hehe
Sebenarnya, muka aku mmg mcm ni la kengkawan, nak buat mcm mane lagi, nak buat plastic surgery ke? adoiii.
Biarlah senyum di hati walaupun wajah menidakkan nya. (aku melalut lagi) .. ;)


"Ala. diana. kau touching lak tengah2 hari buta ni", ADOIII. hehe.
ehh tak la, aku cuma rasa ini satu topik yg menarik. tuh jer. wakakakakkaka!


p/s : kengkawan ku sayang, terima kasih sudi terima empunya diri yg xsuka senyum ni tp comel!
hahahahhaahhahaha...



No comments: