Followers

Friday, March 9, 2012

Program Integrasi Mega Biokimia

Assalammualaikum w.b.t =)

well actually program ni telah lama berlangsung bulan Januari yang lalu sebelum cuti semester yg lepas . Program ni telah dijalankan di Wood Resort, Ulu Yam, Selangor selama 2 hari 1 malam . hurm. walaupun sekejap, tetapi sangat bermakna. lebih kurang mcm utk seronok-seronok release tension selepas exam . hehe . Sebenarnya aku pun kurang pasti program ni berbentuk apa sebenarnya, indoor, outdoor, atau motivasi ? disiplin ? ohh tak tau . takpelah kan. Program ni kan sebenarnya mendapat sambutan yg kurang hangat dari pelajar tahun 1 dan 3 . tahun 1 yg join alahaiiii ciputt je 3-4 org. berterima kasih sangat kepada 3-4 org tu !! :') kita sesama kita tahun 2 pun ada antara kita coursemates ni pun sebenarnya lemah dari segi kerjasama dan komitmen . setiap kali ade program , muka-muka yg sama je yang join . yang lain ? semua taknak bagi kerjasama. kalau mcm tu, xpayah panggil coursemates la. sentap hati mak nak . sedih kalau cakap pasal ni sebenarnya . kepada orang-orang tu , kalau korg taknak join pun takpelah, ade ktorg kesah ????? tak kesah !! =@ grrrr. tgh marah ni ..
Aku sebagai salah seorang fasilitator utk program ni . Disebabkan jumlah ahli yang sudi join program ni tersangat lah tak mencukupi , jadi bilangan fasi terpaksa dikurangkan jadi 5 orang . hurm . gituuuu .. walaupun yg join tak ramai , tapi ktorg enjoyyy tersangatlahh best !! =)
Aktivit berbentuk outdoor cuma ada river trailing je masa tu . tapi kan river trailing ni tak mencabar sangat lah. kalau ikutkan bayangan dalam kepala aku ni , huh, mesti bestt kalau redah laut yang dalam setinggi berapa inci tu ekk.. kuikuikuikui .. tapi disebabkan bahaya, kamera tak dibenarkan semasa aktiviti ni ... haaa.. aktivti indoor kebanyakkan nya dirancang dari kami fasi-fasi sendiri . semuanya best . mmg kelakar pun ada . keseluruhannya ahli memberikan kerjasama yang sangat baikkkk .. so taknak cakap byk , lets the pic tell the story .. gambar-gambar semasa program byk diambil guna kamera tak berapa nak DSLR tetapi kamera tu mmg setaraf dgn DSLR , tu zaidekkk yg punya.. jadi aku yg pemalas ni cuma save gambar-gambar yang ada wajah aku dalam tu .. heheheheheh .. so this is for u guys .. enjoy it !! :')


ini kumpulan under aku . kumpulan shin-chan !! hahahaha

before nak gerak ...

wow! this is very 'poyo' ..hahah

this is my geng !! geng setia sehati sejiwa !! =)

mostly 2nd year biochemist =)

Barisan fasilitator ..dari kiri, jannah, lyn, irfan, tihah, asmaa, aku..

we again with Dr.Amir's daughter !!

gembiranyaaa kamiiii... lalalala =)


wahidah, anisa, aku, fatin ...

breakfast =)

Fasi bertauliah . hahahaah

Satu kek satu biokimia =))

Dewan Arissa jadiii anisa.. heheheh

nak karaoke masa ni..hahahha

taktau tgh buat ape...

explorace... checkpoint 3 ... hehehhe

I love them damn much .. =)

shin-chan ?? =p

ape tu ? haha

lawa kan banner kat belakang tu ? credit to anisa . *wink wink*






p/s : ni saja gambar yg ada dalam simpanan aku . yang lainnn dekat tuan punya kamera.. muka2 ni jela yg ada masa program .. oppsss! gambar lelaki2 biokimia aku tak save pulak, kempunan korgg nak tggkkk ye. hehhe .. ok babai !! =)))

No comments: