Followers

Friday, March 2, 2012

Sensitif

Assalammualaikum w.b.t =)

Hai . nak beritahu bulan ni bulan 'sensitif' aku . no no! bukan datang bulan . betulkan sedikit pemikiran itu ye =.=
sebenarnya diri sendiri pun xtau kenapa sejak akhir-akhir tersangat lah sensitif . mmg aku ni sensitif orgnya tapi adakalanya ada perkara serius yg aku sebenarnya akan anggap sebagai 'main-main' dimana kali ni aku anggap perkara itu serius . faham tak ni ? haih susah cakap dengan korg ni . =.=
kalau org kenal aku ni mmg seorg yg tak ambil serius sesuatu perkara . hmm . susah nak terangkan situasi tu . si dia pun perasan sbb malam tadi mesej sampai pagi , mcm2 hal berbangkit, tiba tiba rasa sensitif sangat dan hampir nak merajuk . but then, im cool ! yes I am . susah lah kalau perkara kecik pun nak merajuk beb . u know, selalunya hal berbangkit tu kami mmg tak ambil serius, tapi malam tadi amik serius plak . sampai si dia pun tertanya-tanya kenapa aku serius sangat, bukan diana yg dia kenal, katanya. ecehhh . hehe .aku pun xtau kenapa dengan aku ni . haih . mcm2 sebenarnya yg ganggu fikiran aku , mungkin tu salah satu faktornya.
pastu pastu ... bila baca statement2 yg akan membakar hati aku ni, mula lah aku nak protes balik ! hahahaha! adoii. ape masalah. I should go for holiday and take a rest ! jom pegi gentinggg !! masalahnya cuti dah habis ! hehe =.=



p/s : harap2 aku cepat sembuh dari "penyakit" ni :'(

No comments: