Followers

Monday, May 21, 2012

The End and The Beginning.

Assalammualaikum w.b.t :)

Hai there ! como estais ?? hehe. tu maksudnya apa khabar awak semua? yela. nak bgtau aku amik bhs sepanyol kan. haha! ok. tajuk entri dan kebaboomm kan. ntah ape yg the end ape yg beginning pun xtau lah. the end tu maksudnya dah sampai ke penghujung semester 2 untuk tahun 2 2011/2012. haaaa. lagi 3 minggu beb nak final exam !!! gilaaaaa ah! so sesudah itu, masuk pulak semester baru, aku dah jadi super senior ah . dah 3rd year! kau boleh tak bayangkan ? final year sudahh. cepat nya masa berlalu . eh mmg terasa kepantasan masa tu sbb aku rasa macam baru semalam masuk UKM jadi budak 1st year. hehehe . 


haaaa. buat pengetahuan semua. tahun ni adalah tahun akhir bagi kami (2nd year) buat shortsem. tau kan shortsem tu apa.. haha. tak lama lebih kurang sebulan lebih . kalau kawan2 rata2 pilih cuti atau holiday sebagai pilihan utama daripada amik shortsem mmg lah nampak relevan nya di situ . semua sibok cakap aku nak cuti , aku nak cuti ! mmg lah siapa taknak cuti kan. ni ayat nak sedapkan hati . ada byk2 sebab kenapa aku amik shortsem . dan secara jujurnya aku xpernah kisah pasal 'holiday' . sebab bagi aku , pelajaran lebih utama. dan sebab lain adalah privacy . hak milik peribadi dan sila jangan ceroboh . mungkin ramai taktau. eh tak tak, mmg semua xtau . takpelah, yang penting, kita akan tetap raikan hari raya Aidilfitri tu . jgn lah risau! ayoyoyoyoyo! haha. yang penting, niat kita. aku cuma nak amik peluang shortsem kali ni utk settlekan subjek2 yang wajib diambil . so then bila naik 3rd year, boleh tumpukan perhatian pada subjek2 khusus utk semester tu sahaja. takde nak pening2 pikir subjek lain . itu salah satu alasan . yang lain adalah sebab tersendiri . lagipun buatpe nak pong pang pong pang kat org, sendiri tau sudah .. kan .
Jadual di atas menunjukkan subjek subjek bakal diambil sem akan datang nanti . 10 unit je kan? hurmm. sebab kan selama ni dah terbiasa amik 20+ unit ke atas, jadi aku rasa pelik dan janggal tp happy! hahahah .

pastu . eiiii cuak betul lah nak masuk final year. ku rasa dup dap dup dap tang projek final year tu . erkkk. ok! jgn pikir sekarang . exam  pun tak lepas lagi .hua hua. ok byebye! :P

No comments: