Followers

Tuesday, December 11, 2012

Barakallah !



Assalammualaikum w.b.t ;)


Hai ! entri yang ringkas aku rasa. last saturday, one of my bff get married ;) I was so happy for her. There was another old story, but then I thought it was not suitable to share with public. Hurm ! Tema warna biru. Iollllss mmg dah tau tema wedding tu warna biru . but then, iolllss sengaja pilih warna turqoise supaya orang tak tersalah anggap yg iollss ni pengapit dia. ahaskkk! but then, still ade orang tegur baju kaler I same dengan tema. woooot woooot. Bila terjah masuk bilik pengantin, kawan I dah siap tunggu masa nak sanding. Saat tu, serius tak tau kenapa tetiba sebak dan rasa terharu . sumpah aku control air mata time tu. hahaha! bergenang la jugak. motif ?? hehe. mane la aku tau ! haishh. sumber kata ade dua kemungkinan, 1st sebab aku lama tak jumpa dia, 2nd sebab dia kahwin dlu dari aku. hahaha! choiiiii. :P  
Kepada bff ku, sakinah. semoga perkahwinan ini kekal bahagia dunia akhirat. dan semoga perjalanan hidup akan datang sentiasa dirahmati dan dberkati Allah selalu. Amin. Dan jangan lupa, doa kan kawan2 lain supaya dipercepatkan jodoh. ecececehh.. hikhik :P 
Disini ada sedikit gambar2 untuk tontonan. kahkahkah. ayat macam ape jeee.. :D




















p/s :: yeaayyy !!! lepas ni turn siapa pulak ??? wooottt woooottt -.-

No comments: