Followers

Saturday, December 1, 2012

Life is Just Begin ;)

Assalammualaikum w.b.t :)

Haiii warga followers ku yang seramai 115 orang ni . Ehem ehem. alaaaa rasanya dalam 115 orang ni rasanya 2-3 kerat je yang jenguk blog ni ye tak ?! haha. jangan risau, mmg aku pun spesis macam tu jugak! hoho. well takde ape sangat nak dihebahkan di sini. kahwinnn lambat lagii . kalau dah kahwin nanti, aku janji akan buat entri khas dari A-Z special untuk korggg! yiheaaaa. bajet femes je nak buat macam tu. ahaksss! :D
So just nak bgtau. Dari friendster menuju ke mySpace. layan tak lama sangat terus berhijrah ke Facebook. Facebook sangat public dan terasa mencapub, kita beralih ke twitter ! twitter ni disadvantages dia, bila kita sedang beremosi, kita akn tweet secara lebih lebih dan beremosi. Bila da tenang, baca balik tweet tu rasa macam bodoh. serius ni serius. Twitter tak mencapub tapi syok sendiri ! yeahhhhh ! :D Dan twitter pun senang rasa annoying weiiiii. Annoying kalau 24/7 nak bercerita pasal 'heart feeling' . cinta sana cinta sini. booooooooooooo. tweet sikit sikit sudah. kalau kat Timeline tu 24/7 nama kau je, kalau tweet best2 takpe gak, ini balik balik nak bgtau kat semua orang kisah bahagia kau dengan teeeetttttt. Kalau dah kahwin aku tumpang happy gak laaa. iniiiiiiiii? nyampahhhh puiiiiii. orang2 mcm ni mmg nasib laaa kena unfollow dengan aku. padan muka :P mmg aku ni jujur dan pedas. so what ?? nak cakap aku jealous? no la. buat pe nak jealous. jealous dengan annoying tu DUA perkara yang berbeza. Take Note -.-
So sekarang ni sebenarnya dalam proses berjinak jinak dengan Tumblr. Dulu bila tgk orang main tumblr rasa mcm bosan sebab post gambar. But picture tell the story right. so x payah nak bebel byk2 , tgk gambar je dah tau isi kandungan dia. hurm. Jujurnya, bila spend time tgk gambar2 tu sekaligus buat kita muhasabah diri . I mean those pictures yang cakap pasal 'kesedaran' laaaa. lebih lebih lagi ke arah Islam :) So. tumblr saya belum siap, belum bersedia nak share link kat kengkawan. haha. nanti nanti laaa erkk. Hidup sekarang makin lama makin byk berubah, kelakuan, penampilan, percakapan, perasaan, kasih sayang bla bla bla bla. Diri ni sedang berusaha untuk menuju ke arah yang diredhai-Nya dan semoga perjalanan hidup yang akan datang sentiasa diberkati Allah. Amin. 

No comments: