Followers

Saturday, March 19, 2011

Malam Anugerah Pelajar ke-14

camne? gempak tak? hehe..

bersama pengetua kolej :)

Assalammualaikum ... :))

Wahhhh..lame sudah tak update blog ku !!! rinduuu.. tp sebenarnya malas nak taip kot..ahahahaha.. xtaw la knp tahap kemalasan tuh membuak-buak sejak lappy ku tiada di sisi ku ... sob3.. aku bole terima kalau xde hp, tp janji lappy sentiasa disamping ku... aicehhhh... bole plakkk??? kahkahkahkah....!!
Hmm..nak cter pasal bende yg da lama lepas, tp x kesampaian, jadi ku gunekan waktu petang yg sunyi sejuk ni menaip walaupun aku penat tahap gaban sbb baru blk dr program... aku jadi ape? "hai, saya usher"...hehehhehe..... perkataan usher tuh seolah2 menjadi kebanggaan ramai, pada aku? TAK lgsg! hehe .. ehhhh... da lari topik nie.. xpe.. topik ni aku post entry lagi satu, orite??? hehe...

ok.. serius malas ! argghhhh..! huhu. ok..malam dinner tuh berlangsung juga pada 15 mac 2011, hmm..bole tahan meriah nya tp persembahan yg kurang menarik sbb terdiri drpd indie2 band yg x berapa nk femes tuh..hehe.. tp tertarik dgn fashion show, best ! hehhe..
Kalau nak ty pendapat aku sebagai ajk dinner mlm tuh, oppppsss ! pasni aku xnak involve lagi dgn sekreteriat ni sbb aku xboleh nak mempopularkan diri.. kahkahkah ! ok. AJK xde meja malam tuh ok :) ktorg bersepah jer jaga students.. aku ni keje jage students ke? haha!
Pastuh kalau da xde meja tuh of course la makanan pun bungkus jer kan, so kurang menarik ! nasihat aku pada korg yg terniat nak join tuh, boleh tolak tepi awal2 k! haha.. xdela...... suke hati korg la ye mungkin ade org suke buat keje belakang tadbir..tp aku suke dua2! haha..

Malam tuh tampil dgn pakaian yg ala2 moden ..cehhhh..moden la sgtttt..ahah!!! saje nak gempak ! kata tema moden akustika kan? haaaaa....tp xbole nak lawan dgn queen2 yg hadir malam tuh... cun meletop r wa cakap sama lu! hehhe.. yg hensem2 pun bole tahann... yg x berapa nak cun pun jadi tibe cun ntah makeup ape dorg pki ntah, yg ade jerawat jadi macam licin jer muka masing2..hahaha..!!

Kesimpulannya....malam tuh MAP da berjaya dilangsungkan.. Alhamdulillah...

So...sikit jer gambar nak upload.. sbb mls! hehe...
Byeeee.... :))




with anisa :)

with coursemates n lecturemates... :))

anisa~husnul~najlaa~


haaaa..yg ni.. QUEEN CONTROL.. haha! xdela.. QUEEN of the night...:)



p/s : korg ada??? hehe

No comments: