Followers

Saturday, March 26, 2011

Mari bersukan !


Assalammualaikum :))

Comel tak gambar kat atas tuh? aku la tuhhh... ahaks! ehhh tak....kui3.... haaaa.. hari ni nk ckp pasal swimming sbb semalam g swimming kat danau ukm ni haaaaa.. best! ala.. tempat die biasa2 jer, klw nak swimming pool yg hok besar tuh kan die share laki perempuan, jadi sape2 yg rasa tak malu tuh kan bole la join pool yg besau tuh! hahaha!

ala..yg utk gurl2 pun ok la, ktorg badan bukan besar gedabak cam laki pon..haha! nak ckp da lama x swimming tuh, mmg YA! aku rasa last aku g swimming umur aku dalam 2-3 tahun kott... hahah! tipuuuuuu.. sebenarnya x igt! tp yg pasti masa tuh budak2 lagi laaa..kui3..
tgkk...bape lame? tuh sbb aku rase teruja gler semalam mcm x pernah swimming jer kan? ish3... kesian...hehe...

Biasa la tuh klw lepas jer swimming mata ngantuk dan lapar! mmg cari makanan gak la malam tuh terus merempit cari makan kat luar...huhu! Alhamdulillah~~~~kenyang....hihi
urm..nak cter pe lagi erkk.. ktorg berenang jela dalam kolam tuh.. ehh kolam ke? ntah, bantaii jela... urmm..pe erk? haaaa! pasni nak cuba main golf lak ..hehe.. nak try.. best!
Macam xtaw jer nak citer pe lagi... ehhh dala! adehhh... banyak bunyi lak! hehe

Bye~~

No comments: