Followers

Wednesday, September 21, 2011

Dunia LepLep

Assalammualaikum w.b.t :))

Dear readers . Saat ni tergerak hati nak update blog . selalunya bukak blogspot baca entri org jer, pastu nak post entri sendiri xtau nak habaq apa. tu diaaaaaaaaaaaaaaaaa...hehe :P
ok. nak cakap aku baru je follow satu blog yg agak pemes la. info blog ni aku baca dari majalah REMAJA yg baru baru ni , nama blog tu TERFAKTAB ~ definisi cinta infiniti ~ tu diaaaaaaaaaaa...
well . ade follow blog TheOtherKhairul ? bukan tujuan aku nak pemeskan blog dia (mampuih kalau die baca,hehe) , dia org biasa biasa je, cuma dikenali sebagai doktor cinta . pertama kali jejak kan tetikus ke blog dia, baca entri yg latest , mcm best . terus aku follow . selepas aku tau blog dia byk mengenai dunia percintaan . noted, sebelum ni ade entri dah pernah cakap pasal blog ni . mungkin korg terlepas baca what so ever . hehe .
Bila dah baca majalah remaja tuh , terus aku search blog 'Terfaktab' . ohh yeah, menurut info , blog ni terdiri daripada skuad blogger blogger yg mana dorgg ni semua mmg akan update entri pasal cintaaaaaaaaaaaa sahaja . tu diaaaaaaaaaaaaa....syok kan .
Salah satu blogger adalah TheOtherKhairul tu tadi .... then , terus aku follow . klik klik .
segala jenis masalah pasal boypren girlpren, laki bini , semua dorgg selitkan . yeah . sebagai satu rujukan atau info sikit sikit . apa yg dah aku baca, secara puratanya mmg betol lah ape yg dorgg tulis . laki cenggini la, perempuan cenggitu la .. haaaaaaa...
well . mungkin ada antara korgg yg tak minat leplep ni , yela kan ... buang masa! (ehh bukan aku cakap, korgg yg cakap ..hehhe) . bagi aku , tak kira lah single atau double, semua org boleh baca, just sebagai satu pengetahuan lah . cehhhh wahhhhhh... (poyo gler) . dan yg paling penting, sebagai salah satu medium untuk melepaskan segala kepenatan tambah dgn stress semua, dgn membaca dapat menghilangkan tekanan . hehe .

haaaaa..sesapa yg ada masalah tu kan, boleh lah try try tanya skuad skuad ni . mana tau , meletop kebabommm entri dorg buat untuk korrgg ..hikhikhik .

p/s : kalau nak bawa tetikus anda ke blog blog tersebut . boleh la usha ruang kanan ini dalam segmen ' I read them .. ' . :)

No comments: