Followers

Thursday, September 22, 2011

Gorgeous !

Assalammualaikum w.b.t :)

Hey readers ! :D ape khabar ? sihat ? hehe . hari ni nak cakap pasal 'gorgeous' ! . atau dalam kata lain bermaksud cantik , lawa .. siapa yg rasa diri dia cantik , angkat kaki !! saya saya saya! hehe . opps terlebih sudah ! tak cukup panjang la kaki ni nak angkat . hehe . awok awok , awok rasa saya ni cantik tak ? jujur jujur !!! *hei ni bukan soalan aku la* . saja je nak jadi trademark ! ok . jgn lari topik asal .
Cakap pasal cantik , lawa ni .. sape yg tak suka tengok org cantik kn ? btol tak ? aku kan kalau pegi mana mana kalau nampak perempuan yg cantik + lawa + comel + sopan , perhhhh! omg omg ! aku pandang dia tak berkelip man ! siyes ah . tak tipu . ehh kalau la aku ni perempuan boleh macam tuh , agak agak yg lelaki kalau tgk mesti terus cair giler kan . omg . tapi . yela kan, manusia ni mata tak sama kan . tapi pada aku, kalau dah cantik tu mmg tahap cantik ah . no excuses! :P hihi .
dan . aku suka stalk mereka mereka yg cantik ni . iyeeeeee..kalau bukak fb kan, blog kan, mmg ah mereka mereka yg tersenarai cantik cantik ni, mmg aku stalk selalu . bukan stalk ape, suka tgk gambar gambar dorgg ni .. rasa mcm syokk je, sejuk je mata memandang ..hihi .
bila tgk gambar dorgg yg cantik cantik ni , mesti mulut ni tak habis habis sebut , eeeee cantiknyaaa, ya Allah cantik nya, gler cantik , mmg cantik ah ..!! huhuhuhuhuh .. * jeles letewwww* .yg korgg nak jeles sgt tuh ape celup ??? hehe
so, nak tau sape yg bertuah tersenarai dalam mereka mereka yg cantik tuh ??? jeng jeng jeng .. tp ni ikut mata aku tau . mata korggg aku kesah apa .. hehe .
tu diaaaaaaaaaaaaaaa top 5 :)

5) Siti Nurhaliza (die x main blog) hehe :D


haaaaaaaaa........ kalau nak tau mereka ni terdiri daripada blogger blogger yg femes gituu kecuali ct nurhaliza aku la kan .. kalau yg aku kenal tu cuma kak Fatin Ilani dgn kak Azar je ..jer....huhuh. dorgg ni dua dua senior aku masa sekolah menengah dulu . tp lain sekolah lah . eleh . beza setahun jer. dorgg tu silent reader . agak agak akak akak baca tak entri ni eh ? kalau dah baca, jgn kembangkan hidung tau .... orggg ikhlasss ni ... auuwwww..:D
pastu yg lain lain tu , aku cuma jadi secret admire jer....huahuahuahua . ape celup kan ..hehe.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Perhatian !! entri ini telah di edit setelah beberapa jam yg lalu .. (entri ini masih lagi draf) . :D

ohhh maiiiiii Allah ............ korggg ! aku rasa macam dalam angan angan mat jenin .. cehhhh ..
cer teka !!!! aku baru je jumpa kak Nurul Ain Abd Salam wehhh !! korg caya tak ??? caya tak ???
Allah je tau perasaan aku skrg ni, masih tersenyum senyum tatkala menaip entri yg selebih ni . pehhhh .. mmg sgt gorgeous u olls tuan punya badan ! bila bertentang mata dgn si empunya badan , terasa mcm jumpa siti nurhaliza! agak agak kalau jumpa ct nurhaliza tuh cane lak gaya aku eh .. well . dah kata kan aku fanatik mereka mereka yg cantik :)
cantiknyaaaaaaaaa diaaaaaaaaaaaaaaa.......... . subhanaAllah ..
untuk pengetahuan korgg, kak ain ni die ade blogshop jual beg beg tangan yg cantik cantik u olls . korgg boleh la ke sini -------> Nurul Ain's blogshop .
so, rasanya die dah masuk ni dah 3 kali dtg kat ukm untuk hntr beg beg yg ditempah sekaligus bawa sekali stok stok yg baru baru tu utk ktorggg usha....... cantik cantik . so , malam ni mmg happy gler dapat jumpa dia, then aku terus berkenan beli terus dua beg tau tak ?? tau tak ?? tamak kan . ish ish . tak la!! anak yg baik mmg igtkan bonda tersayang ... beli satu utk ibu .. kalau ibu tak minat, aku amik ..kihkihkihkih.. tu diaaaaaaaaaaaaa...
aku nak bgtau korgg sampai skrg aku masih tersenyum senyum tersengih sengih mcm org tak siuman ! hhehe . maklumlah ni first time tau bertentang mata tgk dekat dekat dgn org cantik cantik ni . aduhhhhhhhh..senangnya dalam hati ... hheehe . buat pengetahuan korg, die dah married dah, baru je tahun ni . kan kan kan . so sweet .. :)
secara jujurnya aku baru kenal dia lah, baru je follow blog dia tau . awak cantik, saya sukaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..... hihihihihih :D

korggg masih tak percaya?? sila buka mata besar besar ! hehe .


seronok dpt amik gambar sama sama!! so gorgeous !! terasa kerdil diri ku ini :D

This is for my lovely mum :)


yangggg ni....... aku punyaaaaa.... lalalalalalalalala~~~~ cantikk kann !! tolong setujuuuu!!! :P
kalau tak, taknak kawan !! ngeh ngeh .



p/s : special thanks to ezzah sbb dok promote beg ni ! hahaha... best bro ! :))))))))))))))

8 comments:

nurul said...

yang.terima kasih sebab jumpa kite tadi..hehehe.insyaAllah boleh berjumpa lagi ^_^

Diana Aurora said...

tu diaaa..hihihihih ..
eee no hal lah lagi suka adelah ! ok, insyaAllah :)

Fatin Ilani said...

malunyeeeeeeeeeee..... hehehe.... awk lagi comel. :)

Diana Aurora said...

kak fatin : ehh silent reader ! hehehhe.. :)) yeke kite comel ? malu lahhh .. hahahaha :DD

NIA SI DRUMSTICK said...

kite tak de ek??hahaha..
singgah mkn cokelat kat sini ahri ne..:)

Unknown said...

UNTUNGLAH DAPAT JUPE DERANG..KITE BILALAH LAGIK..EHHH..
HEHEHHE... AWAK PUN CANTIK JUGAK.. HATI CANTIK.. :)

Puan Ida said...

salam,
ai diana
salam perkenalan dari saya ida
saya baru je follow blog awak
jemput ye follow blog saya
umielman.blogspot.com

Cikrosecute said...

cantiknya....follow sini...