Followers

Friday, October 14, 2011

Baby (BB) nyomey

Assalammualaikum w.b.t :)

Ok. cepat ! taip laju-laju ! saya ade masa cuma 10 minit sebelum azan zohor berkumandang tandanya saya perlu segera menunaikan solat dan sambung study saya ! hekhek :D
Bukan ape, adeh, lama benor aku hilangkan diri dalam blog ni, ye tak ? demi silent readers ku yg tercinta, ku gagahkan jua tangan ini utk menaip sedikit entri utk hari ini :)
eeeeyuuuwww. pahal tajuk tu cam gediks u olls ? nyomey nyomey ? pe tu ? durghhhhh !! talk to my hand (sambil buat gaya) . hihi.
OK. saya .. (eh kejap saya, kejap aku , takde pendirian btol!) wahhhh. suke hati aku lah . :P
sejak sejak 2-3 hari ni, ishhhh ishhhh, baby bongsu kat gigi ni nak tumbuh ! yeayyyy pls cheers for them ! wahhhh.. selamat datang baby ku ! hahahhahah...
ini menunjukkan aku dah makin matang ! durghhhh . please lah. matang sgt kau ?! hakhak.
no no no no.. ini menunjukkan aku dah makin tua ... ehh bukan bukan, dah dewasa ? hehe, yeay boleh kahwin dah ! yahuuuuu..yabedibeduuuu . gatal kau ni . :D
korggg dah tumbuh gigi bongsu ? ape rasa? sedap bukan ? pehhh mmg syiokkk ah rasa dia, sedap sehingga menggigit jari ! haha.
sakit beb ! mulut bengkak, tak boleh bukak besar besar, makan pun perlahan-lahan, bukak mulut kecik kecik je, pastu mengerang sana sini . hehe .
paling teruk malam tadi, masa tidur, tetiba rasa nak ke toilet , biasalah bila tgh tidur, cell cell dalam badan kita pun tak aktif sgt, tapi mereka masih bekerja, kira tgh berehat lah kan segala muscle muscle yang ada. (eh btol tak) kuikuikui, so bila nak bgn tu, of course lah nak gerakkan mulut kan, perghhhhhhhh!!!!
sakit oiiiiiiiiiii !!!!!! ahhhhhhhhhhhhhhhh . tetiba nangis aku malam tadi tahan sakit . (nak ibuuuuuuuuuuuuu) sobsobsobsob .. :((
so xtau sampai bila nak baik, sampai dia dah habis tumbuh lah kan? jenuh la nak tguuuu.. phewwww~~~

lagi satu , saya ada BB baru .. ngeh ngeh ngeh . kawan kawan kalau ade BB jugak, meh la share bb pin u olls . hehe . ok, taknak riak . azan pun da dengar, cepat cepat shutdown laptop ! okbai . :DD hehe .



No comments: