Followers

Thursday, October 20, 2011

Dugaan

Assalammualaikum w.b.t :)

Ye, dugaan semakin hari semakin mencurah curah dalam kehidupan sekarang . tak dpt nak digambarkan dgn kata kata, gaya , ape ape jela! Cuma boleh hanya bersabar, bersabar dan terus bersabar . selagi boleh bersabar, kita kene bersabar .

Jangan terlalu mengikut emosi serta nafsu marah . ok. aku akan cuba kurangkan yg nafsu tu . semakin hari semakin menguji kesabaran serta tahap kesetiaan aku ni . apa lagi yg boleh aku harap selain kepada Allah . Dia saja yg tahu jalan cerita aku . Biarlah dia yg tentukan . Andai kata cerita ini masih harus diteruskan, akan ku bertahan selama mana yg mungkin.

Jika, ianya sudah tertulis bahawa ini lah garisan penamatnya, akan ku redho dengan keputusan kau . Setiap yg terjadi ada kisah di sebaliknya .

Andai kata ini jalan yg kau pilih untuk aku ,
aku redho .
walaupun hati ini degil dan meronta-ronta
untuk tidak melepaskan dia
dari genggaman aku .
Namun,
dia bukan aku yg punya .
SEKIAN .


p/s : haaaaaaaaaaaa..jiwang tak ? ini realiti bukan fantasi . ini AUTA bukan FAKTA. hakhak! ;P

No comments: