Followers

Saturday, October 22, 2011

Baby Day Out ~~


Hai sayang sayang semua ! Hari ni hari sabtu , 22 oktober 2010 ! haaaa . hari ni mmg aku khaskan hari ini utk diri aku dan jugak badan aku , *ape aku ngarut ni* hahha. aku nak bersuka ria jeeee.. nak beronggeng je, nak melepak, huuu haaaa huaa haaa je koje ! sbb pe? setelah berminggu-minggu aku berada dlm keadaan stress ye kawan kawan . ulang lagi nak ? stress ye! kuikuikui .
paling teruk minggu ni la, menangis je koje. sikit sikit nak meleleh . aku mmg dah agak dah , sbb kan, ade lah sehari tuh, aku gelakkkkk je memanjang . yela, budak2 ni buat lawak mmg tak boleh blah lah kan . huh, siyes aku ketawa mmg mcm tak igt dunia . *over* .
so, masa tu aku rasa mcm ade yg tak kena. org tua tua ckp, kalau kita ketawa berlebih-lebih, nanti esok lusa kita menangis pula . Bf aku ckp, jangan terlalu suka, nanti dapat duka ! ni lah duka yg kau bagi ... puihhhhhh ! hakhak !
well. menangis sbb pe? biarlah rahsia. rasa nya xperlu kot nak ceritakan semua . nanti mcm mengade . tp the truth is, i need someone to express all this feeling . yela, dah lama x buat sesi luahan perasaan kat seseorg . hukhuk . :(
tapi, aku ni jenis yg selagi aku boleh tahan, aku tahan . kalau dah tak boleh tahan sgt , menangis lah jawabnya! huh .
so, bagi melegakan perasaan yg hiba ni, girls ! ape lagi , shopping is the best solution ! hurmmm . so hari ni bershopping sakan lah dgn geng geng aku . plan hari ni mmg byk ! siang nak shopping, malam nak midnight movie . boooooooooooo~~ hahaahah!
tp shopping . haihhh. duit keluar mcm air woooooo! shopping mmg heaven, tp balik belek belek resit, stress lagi . HAAHA. sbb BANYAK sgt membeli ye pun . atoiiiyaii .. :DD
Then, nak ckp lah haiiyaaa plan midnight movie tak jadi atas sbb2 tertentu . hee. masa aku diberitahu berita buruk yg tergempar tu (yg tak jadi plan tu) , terasa longlai tubuh ku ini sperti ingin ku rebah saat tu jugak ! hahhahahaha . *gile hebat ayat aku, BM aku mmg A pun ! hehe*
tapi nak buat mcm mana kan, kita ni cuma merancang , tuhan yg menentukan . Ibu ckp, kalau kita plan something tp x menjadi, maknanya Allah tak izinkan dan mungkin ada hikmah disebaliknya . yela, mana tau, kot kot malam ni ade benda yg tak baik ke, malang tak berbau kan ??? haaaa, cam tu lah citernye. ye tak ?? hikhik .
Sape ckp aku x byk keje ? asggments bagai ? lab report lagi ! ni nak mid term exam lagi oiiiii .. haaaa, sonok kan aku bersuka ria ?? hahhah . actually baru lepas satu paper , so amik inisiatif utk mengosongkan minda sejenak ! huuuuuu..
ok lah. saja nak update kan . weee~~~

jom. share gambar sat .. ~~

~Mata Belalang~


~Hee~

~in the fitting room~
biasalah girls ! :D

~gorgeous~

~Ratu..Ezzah..Diana~
"Aku mmg suka interframe gambar kawan-kawan .. durghhhhh.. hakhak"



p/s :: ZZZzzzZZzzZZZ ... ngntuknya ! gudnyte ! :))

No comments: