Followers

Friday, December 16, 2011

Itu Dulu :)

Assalammualaikum w.b.t :))

Hai Hai !! yeay ! rasa free sikit skrg ! sebab nak final dah ! suka suka suka ... =p . haha. suka lah kau diana nak exam. korg xtau nak pecah pale ni memikiorkan nya. byk lagi nak cover ni haa. huh. xpe. kali ni jom kita santai dgn hanya usha gambar gambar lama! haaa..heehe :))



Dua gambar kat atas ni waktu kecik tadika lagi . amboiii comellnya diia. hheee. ni dgn adik kedua aku .. :)) comel boboy boy. HAHA


yang ni kawan satu geng waktu sekolah menengah . bestfriends aku jugak ni . pegi mana2 mmg berempat je. tgk time ni, betapa tak comel nya aku . ahaks. tp muka garang sesuai ah kan jadi pengawas. hikhik .

yang ni . kau tgk ! kau tgk ! mmg tak reti langsung nak bergambar. org lain senyum nampak gigi, aku senyum tak nampak apa. alahaiii. nasib lah kan . betapa tak comel nya. lagi satu, tudung pun senget bengkok komot komot. haishhhh.. heheheh

ini waktu kat MRSM . masa ni form 5 tgh ada 'mock interview'. kalau tak silap aku, gambar ni amik masa aku tgh turn . berdebor u !! ;p

ala comel kecik gambar ni . ni waktu grad mrsm . tgk ! haaaaaa kecik kecik dah pgg sijil . kau ada ? ehh kecik lah sgt kan. masa ni jerawat teruk ye. hehheh. cer tenung btol2...




tu dia naik pentas amik sijil . sebelum ni kan kene ade raptai, bape kali aku kene tegur sbb jalan tak betul ! HAHAHA

haaaa ni ! skandal ... hahahhaah! xdelah . ex-classmate kot . masa ni dgn dia je sempat bergambar . dgn yg lain tak sempat sbb dorgggg lelaki semuaaa pemaluuuu...boooooo~~~!!


ini homeroommates aku waktu f5 :)

ni homeroommates waktu f4. ade lah beberapa org yg bertukar wajah . maksud aku, ada yg pindah maktab bagai . dan tgh2 tu mak homeroom. rindu dia <3

Dan ini pula boleh cakap lah geng2 sebatu aku dulu masa kat MRSM . skrg ni semua dah besar panjang dah ada life masing2. boleh cakap aku tak berapa nak contact dgn dorgg sgt sekarang ni . hurm :(



p/s : so apa kata korgg?? lain tak muka aku dulu dgn sekarang ?? byk beza tak ? klau tanya aku, mmg aku jawab tak lah sbb aku kan mana nak perasaan wajah berubah tang mana, kalau jerawat tu aku perasan lah ! ahaksss! hehehehe.. :))

No comments: