Followers

Thursday, December 1, 2011

Too much

Assalammualaikum w.b.t :)

Hai tweethearts ! cehhhh.. haha . Rasa rasa kali ni ape yg aku nak cerita eh ? hurm . sekarang tgh azan utk solat jumaat . aku taknak tido . pasal sebelum ni terlalu byk spend masa utk tido . lagi byk aku tido, lagi mengantuk dibuatnya . Yeah . sebelum ni jadi ulat buku . thats y byk tido . tp jap jap lagi ni kang mesti aku tido nye. hehe :D

urm. sebenarnya aku rindu akaun formspring aku . ='( . nak nangis . poyo gler. haha! dah lama kot tak bukak ! ntah ntah dah beribuu ribuu soalan dalam tu . cehh nak cakap aku ni retis ah femes gituu. HAHA. bukan taknak bukak weh, masalahnya aku lupa password ! jangankan password, username pun aku dah tak igt ! ini lah masalah besar bila terlalu byk akaun nak dibuat . kalau dulu ade akaun friendster dgn myspace je. bila dah sign up facebook, aku delete dua2 akaun tu . so masa tu ade fb je la. then. nak cakap masa 1st buat tu mmg addicted hbs ah kan . tp setelah berzaman, masuk pulak dunia twitter. nak cakap xde lah addicted sgt , sbb twitter tu bukan mcm fb, nak komen berpanjangan . heh . twitter kalau hadap lama2 cepat bosan sbb dalam tu kau mmg syok sendiri . :p

sekarang ni aku pegang 5 akaun keseluruhannya . Facebook, Twitter, YM, Skype, dgn Formspring . Disebabkan formspring dah taktau nak korek mcm mana, so aku just biarkan . sebenarnya tiap satu akaun ni ade function tersendiri . contoh kalau fb tu , mmg aku khaskan utk 'group group' ni . yela kan . semua benda nak post kat group je skrg . ikutkan hati aku rasa nak delete je akaun fb tu . deactivated mcm tak mencabar sgt . hek. twitter lak mmg khas utk aku syok sendiri layan perasaan kat situ . ahaks! haa lagi satu nak kutuk kutuk ke, nak lepas geram ke, punn boleh, sbb majoriti yg follow aku tu bukan stalker aku ! ahaks! :p

YM pulak dah kalau ade email Yahoo, mestilah nak ade YM kan. so sampingan sampingan jela. email ni kan penting utk urusan ape2 . ye tak ? tapi biasanya mmg aku akan appear invisible! haha . sbb tiap kali aku on9, mmg aku on YM dgn Skype . tp invisible. Skype pulak, aku create account sbb atas arahan my dad . Dia guna skype. then kalau ade ape2 nak borak ke nak ngadu ke , guna Skype. sama juga, akan appear invisible ! hehe. bengang tak ? kuikuikui .
Bukan ape, kadang aku ni malas nak chit chat chit chat ni haaaaa.. org dok sibokk buzz buzz buzz.. kalau aku rajin je aku letak tanda 'diana is on9' . haha .. tp kalau dgn certain org takpe . dialu-alukan . hehe :)

so, too much account right ? ni belum ape benda tumblr lah, haaaa bende foursquare lah, ntah ape2 lagi . harap harap aku tak terjebak lah ek . kalau nak senang, mmg aku stick to the same password atau username. mmg hampir semua akaun aku guna password yg sama . tp tak semua lah kan. tu yg kadang tu terlupa habis lah . hehe.




p/s : aku terlupa ade lagi satu akaun ! BLOGSPOT weh . peh bagai kacang lupakan kulit ! hee.
takde blogspot, maka takde lah wujud layar impian ni . haha :DD

No comments: