Followers

Sunday, November 27, 2011

The Old me

Assalammualaikum w.b.t :)

Tatkala aku tgh taip, hati tgh panas! sbb dah satu perenggan aku taip tadi, tiba -tiba lost ! x auto save lak tuh . hu, sabar sabar ! nasib aku rajin ni !

Tgh sad. sad. sad . sbb ? aku x jumpa folder gambar time zaman sekolah selekeh dolu dolu . ish . seigt aku ade satu folder tp kat pendrive kot ! tak sempat nak transfer ke laptop, pendrive dah hilang! sad . asal hari ni baru perasan ? semua gara gara tajuk di atas . hik . Niat di hati nak share gambar gambar lama dgn korg, mesti seronok kan ley main kutuk kutuk ! haha . tp tuh la, sbb kan entri ni secara tak sengaja, jadi aku tak prepare pape pun . tp yg aku yakin aku ade simpan yg hardcopy punye. pasal dulu2 zaman sekolah xde hp yg canggih boleh tangkap gambar bagai kan, so semua dok main yg pakai kodak tu , filem filem tu . hehe .
so, kene tunggu balik rumah, g sedut balik semua gambar tu, then nnt aku scan ! ok tak ? ok tak ? mesti korg semua nak tgk aku masa kecik kecik kan? masa baby taknak ? (eh mcm larii topik sikit, tadi mention zaman sekolah je kan? ohh whatever) .. yg pasti korgg mesti terujaaa.. hihihi.
so kat sini aku share gambar masa matrik jela . sbb boleh kata kat laptop ni semua gambar zaman matrik dgn gambar gambar sekarang .. hehe . tgk la muka aku yg suci lagi baik tu mcm kanak kanak . eh tp skrg lagi suci . huahuahuahua .



yg ni praktikum aku dulu . hayat 31 :)

ni dalam bilik depan cermin yg besar dan panjang tu . teka katil aku yg mana ??? ;p

ni masa jamuan hari raya .. wee~~

ni tgh meeting sesama Ketua AJK .. wiwiittt.. aku jadi Ketua bahagian Akademik . hee.

ni dalam kuliah . suci nye alahaiiiiii... hehe.



so. antara perbezaan dulu dgn sekarang ... byk sebenarnya, tak terkira.. ni setakat yg mampu aku listkan ye :)

1) masa zaman sekolah, jerawat byk tumbuh di sekitar sekitar kawasan yg sewaktu dgn nya. HAHAHHA. tak tak . die suka tumbuh dgn kawasan2 pipi dan jugak hidung . masa zaman matrik, muka bersih tanpa sebijik jerawat ! lepas tu , sekarang, jerawat mula berjinak jinak di kawasan permukaan yg luas dan rata iaitu DAHI !!! i hate u the most pimples!!! =(

2) masa zaman dulu, tak suka amik gambar ! anti kamera ! ini serius . sbb 100% tak yakin dgn kecomelan dan kecantikkan diri sendiri . ahaks ! hahaah. tambah tambah dgn jerawat yg mcm semak samun tu lagi lah aku benci amik gambar . pastu kalau amik pun, bila tgk balik, serius buruk. aku rasa xde satu gambar pun yg lawa . hee. tp skrg ?? amboiii pantang jumpa kamera, aku saja yg nak post ! agak fotogenik sikit ah . maklumlah baru nak ada keyakinan . hehe . cam dah puas hati je dgn penampilan diri kan. haha.

3) zaman dulu pakaian agak selekeh . normal lah budak budak kan . tp dah besar ni, boleh control sikit . hehe.

4) zaman dulu saya free hair . sekarang dah bertudung . insyaAllah, akan menuju ke arah yg lebih baikk lagi . :)

5) zaman dulu pakai hp nokia butterfly . pastu tuka sony ericson yg low profile sikit. then up profile punya. then sekarang dah pakai samsung dgn blackberry :)

6) masa bertudung dulu, pakai tudung bawal je. sekarang dah mula berjinak jinak dgn shawl/pashmina tp tak terlalu obses dan obvious . *belum masa lagi kot*. tudung bawal masih menjadi pilihan hati :)

7) haaaaaaa... dulu dulu bercinta dgn monyet , sekarang bercinta dgn manusia . hekhek :)) *faham tak aku berkias-kias tu* adeh.

8) dulu-dulu tak berapa nak cun/comel . sekarang dah cun . hahahahha !! heiii . kita kene yakin tau ! igt tak pesan aurora sebelum ni ??? hehhehe.

9) dulu dulu aku sgtt pendiam . skrg aku dah terlebih periang . tapi, sifat pendiam masih ada ye .

10) dulu dulu aku sgt sgt garang ! sekarang 50-50 . takut tak? takut tak ? takut tak ? hehe ..



p/s : saja nak cukupkan 10, tu yg merepek bukan bukan tu . :D

1 comment:

Anonymous said...

=.=" pendiam...