Followers

Monday, August 2, 2010

Assignment~

Hello kawan2! haaa..post kali nie nk cerita pasal assgment la pulak. urm..pe ek? assgment kemahiran membuat keputusan ade 2 tugasan. individu ngn kumpulan. Yg individu tuh kene hntr da lg 3 mggu, tp aku relax jer..haha! ala, tugasan tuh lebih kurang cam nk buat esei la, maklum la zaman buat karangan da lama berlalu, so aku da xtaw cane nk karang..hehe.
urm, ape idea ek? kes pembuatan keputusan?? sambung belajar? cita-cita? kerjaya? kahwin? berniaga? peribadi? huhu.
aku rase maybe nk buat mcm pasal sambung blaja la time lepas spm dulu..agak mcm kene bt keputusan la kan. nk sambung matrik atau diploma saja?? urm. mase tuh agak keliru gak. diploma perakaunan dala 1st choice, tp dekat lak ngn rumah, xmencabar langsung..tp akaun tuh..hmm..tambah plak ibu aku xbg amik course tuh, katanya xmengembang, matrik lak bukan aku xnk masok, ak takot xleh bawak jer..susah kot...
urm????ehhh...perasan x?
asal ak cter kan kes pembuatan keputusan aku kat sini???
patut aku buat dalam assgment aku kan??
bengong tol...hehe
xpela..aku nk share yg sebenarnya aku xtaw cane nk mulekan la plak...
urm..korg ade idea x??huhu
ok la..urm..ak nk g bt la nie,
bye korggg,....:)

No comments: