Followers

Tuesday, August 10, 2010

Ramadhan Datang Lagi..!!!

Alhamdulillah, syukur ats nikmat Allah s.w.t... akhirnya bulan Ramadhan yang ditunggu2 oleh seluruh masyarakat Islam masih memberi kita peluang untuk menikmatinya.. Sempena bulan yg mulia ini, marilah kita bersama2 beribadat kepada Allah, urm. bukan untuk bulan ini saje ye kawan2, tp sebenarnye tiap2 hari kite kene sentiasa ingat kepada yang Esa. Di kesempatan ini, saya ingin mengucapkan Selamat berpuasa kepada seluruh umat Islam di luar sana, kepada keluarga saya yang tersayang, rakan2 saya, teha, zila, piqa, piqot, jijah, pu3, nora, khalida, insyirah dan yg laen2...juga kepada saudara mara sekalian....semoga di bulan yg penuh dengan keberkatan ini, hidup kita sentiasa dirahmatiNya.
Nak ckp pasal bulan pose nie, aduii,,cane ekk? tiap2 mlm kan cafe tuh bukan sedap pun makanan die, ala...hmm..mesti xdpt nk menikmati sepuas-puasnya..contohnye malam nie, ni br nk stand by sahur sebenarnye, tuh pun lauk tgh hr, dgn kurang sedap, mahal jer lebih..hohhoho...
pastu, mesti aku rindu nk berbuka pose dgn geng2 kmj dulu..eee..korg, sekarg aku nk buke ngn sape da sekrg...sorg2 je ke dlm bilik...haish sedihnyer......
pastu, mula2 mesti geng2 aku ni jer mmg rajin g masjig utk terawih, tp last2 tgk aku ngn piqa je masih stay kat masjid tuh..yg laen2 tuh mcm2 alasan, senak perut la, kaki sakit la, keje byk la, nk study la...hehehehehe,,,,byk la korggggg...
huhu. ok sampai sini saje coretan buat kali ni.....jumpe lagi!!

No comments: