Followers

Friday, August 27, 2010

JanGan Cari Gado!!

Ok. post kali nk cter pasal "gaduh"...
teeettttttt.. gado ngn sape??? parents? siblings? lecturer? friends?? or..or..or.. lover?????
hehehe...
btol2 tuh.. gado ngn boyfriend/girlfriend anda sume!!!

urmmm...berikut adalah dialog2 ringkas antara aku dan dia :
dia : sy mmg cepat marah, panas baran..
aku : urm.samela kita. sy pun cepat mrh jgk..
dia : awk tuh da lebih.. sy mrh ade sbb, awk tuh mmg asyik nk mrh jer.
aku : da tuh, knp xpnh nk gado ngn sy? sy nk gado, mesti awk xnk lyn..
dia : mls la nk layan, klw nk gado, gadohla sorg2..
aku : tgk tuh, da taw da mesti mls nk lyn,. asal?
dia : sbbnyer klw sy lyn gado tuh nnt jd makin teruk, jd biarlah lbh baik xyah lyn.
aku : mcm mane?
dia : sbb awk xtaw klw sy da gado, pe yg jd akhirnya, sanggup ke terima?
aku : mestilah xsanggup..! yela3. xnk gado daa...
dia : taw takott...;p
aku : mestilah...;


kesimpulannya???? haish~jgn la korg nk cr gado sesama sendiri, sbb kite xtaw pe akn jd akhir nnt...jgn korg menyesal sudah~~~~hehe

p/s: tp. klw nk merajuk tuh ok kot...tp agak2 r kan..klw da 24jam nk ngajuk, baek clash terus...hahhaahaha..

SEKIAN...

No comments: