Followers

Friday, September 3, 2010

~~ Al-KiSah HAri Ini ~~

HAi sEmuA!!! Ape Khabar kalian? mesti sihat2 kan..huuhuu..;p
ok..post kali nie nk cerita pasal hari ni la..hehe...ape yang da berlaku hari nie??

takot x???haha!! urm, cter nie mule sejak pagi ni, pagi ni, haish~~ xtaw la pe nk jd, pagi yang sangat letih, sangat penat, sangat malas nk bgn nk g kuliah pukul 9 lak tuh...last2 aku bgn agk lambt r, terkejar-kejar gak r aku nk siap sumer...janji sampai , sampai awal la jugak, ade lg 10 minit!!! klw la aku taw aku blh sampai awal, aku da tido da lg 10 minit tuh..haha!!!
ok, kuliah 2jam. sejam genetik am, sejam lg kimia organik, tempat yg sama. mgkin sbb tuh kot ngntuk aku yg dari kuliah pertama tuh x hilang! geram2..selama ni aku ngntuk kat kuliah pun xde sampai asyik nk tersengguk-sengguk jer, nk angguk jer pe lecturer tuh ckp, aku pun xtaw pe lecturer tuh ajr, ngantuk bangat sih!!..urmmmm....*sigh*

waktu dlm perjalanan nk balik bilik, niat di hati nk terus tido jer! haha. giler r weh..ape jenis niat ntah..tp mmg btol aku laksanakn niat tersebut sampai kol 2 , aku bgn. Niat yang lebih murni iaitu bgn nk study, mlm kan exam genetik..hehe ;)

aku bgn la jgk study, tp pas beberapa jam , tepat kol 4, mata aku tibe2 mcm nk buat taik! taik mata kan..haha! aku pun mcm xsedap hati jer membiarkan mata mengeluarkan air, jadi aku merelakannya untuk ditutup..hahahhaha!!!
tapi, aku tido sejam jer..kol 5 bgn balik, solat sumer, bukak laptop, tgk nota kat dalam laptop, sambil on9..(mmg xley x nafikan r)..haha. pastu aku g beli makanan berbuka..;p

Waktu berbuka....DUSH~~makan dengan cepat dgn kadar yang segera ibarat kereta api yang xde driver.hehe(apakah??)..hhuhu..dengan niat nk kejar bas kol 8 nk ke destinasi peperangan(exam)..huhu. pastu aku da siap sumer lebih kurang kol 7.45..dengan langkah yang sopan bergerak ke bilik anisah, coursemate ku..hehe.

anisah bukak pintu dengan muka yang mcm br bgn tido...(mandi x nie??) soalan cepumas! hehe.. die cakap awal lagi! aku pun iyekan jer, dlam hati mmg berkobar aku nk siap awal..ish3~~ semangat nyer aurora kan...hehe....then, sampai destinasi dituju, aku pun memulakan peperangan dengan lafaz Bismillah~ exam yg mengambil masa selama sejam setgh tuh aku buat x sampai sejam r..al maklumlah objektif,,pejam mata main dadu, bulat2 siap!! hehe!!
overall, Alhamdulillah~ dapat jugak menghabiskannya dengan hati yang tenang...
sampai kolej terus ajak anisah makan roti canai!! hehe. <>

ok...thats all for today! JUMPE lagi!! DAAA~~

No comments: