Followers

Wednesday, September 29, 2010

~~Dilema~~

Aku sgt tension sekarang nie!! runsing pale otak aku nie!! aku xsuke situasi yg macam nie.. beban taw x..!! ceritenyer mcm nie..hhmm...
pas da stress pasal mid exam sumer nie, kire aku igt da bole la release sikit2 kan..taw la ade 2 assgments nk kene siapakan, tuh da prepare jiwa raga da.. tapi............
ade satu bende ni btol2 buat aku rase cam happy ke sad sebenarnye aku nie ekk? aku sendiri pun confuse....serious....!!!
dalam 2 minggu ni UKM ada satu event nie name die SUKEM. sukan uKM la tuh.. dulu, mase mule2 masuk sini, aku ni cam gatal2 tulis name masuk olahraga, sprinter lak tuh... ! berlagak tol la minah nie..adoiii..!! dan2, aku mmg sure kene masuk r acara tuh! acara pe? 100m dgn 4x100m?????? wahhhhh..mengancam!!! tapi...tapi...tapi...aku kan dulu ada bad story, bad time dulu time2 kat matrik tu la...pasal2 acara balapan nie la...gler tol time tuh perasaan tuh aku jer yg taw! yela. aku nie bukannya atlet ke ape ke hebat sgt ke olahraga tuh.. totally NOT!! ntah kenapa la tgn ni gatal+miang tol la!! ish..geram..dush!!
so, acara tuh JUMAAT nie weh!!!!! 1 oktober nie la!! gler dowh...trainning x g pon! penah la g sekali tuh pun aku rase mmg xLAYAK lgsg klw nk banding ngn atlet sebenar-benarnya!!!!
hmm....so APAKAH???? nak xnak...name pon da dihantar, nk tarik diri da terlambat!! lagipon yg dtg pemilihan hari tuh 2 kerat jer...hmm.sengal..!!!
ok la..ok la...aku bukan ape..fobia beb!! takot perkara yg sama berulang kembali..ape org putih kata...DEJAVU..hmmmm..gitu la...
OK..kpd yg membaca...dtgla stadium UKM jumaat nie..saksikan la aku berlari...wahhh..!!!
DOA kan aku selamat.. kalah xpe, xkesah pon...tp jgn ade sesuatu yg buruk berlaku kat aku....minx dijauhkan...AMIN,,, klw menang, itu REZEKI aku..
wish ME luck..!!! love u all ;]

No comments: