Followers

Monday, September 6, 2010

~~Rintihan Hati~~

Owh langit, dengarlah rintihan hatiku..hehe~~~ayat2 cinta plak aku nie...
uwaaaaaaaaaaaaaaaa.......sob3~~~jiwa ku xde di sini...di mana?? di ukm lar....
aku nak balik....ramai org da balik....kenapa aku masih disini??? tidakkk...tidakkk...
semua org tgh seronok nk kemas2 , hias2 rumah sumer...tp aku???dok hias bilik kat U ni jer.... haha..(tapi, rajinkah aku???)hehe..soalan cepumas....hahah!! al-kisah nyer mcm nie... disebabkan kuliah isnin dan selasa iaitu 060910 dan 070910 mmg ade kelas yang xdapat nk dielakkan, yg mmg xdpt aku nk skip..hoho...so, i have to attend it ! aku kan belajar kemahiran membuat keputusan nie, so kene buat keputusan dengan tidak mengikut nafsu dan emosi...hehe....;p
okey2!! haish~~~kuliah untuk esok > 060910 <...alamak ...ini jalan ceritanya.......>



8.00a.m - 10.00a.m ~~kemahiran membuat keputusan~~
kuliah ni kalau aku x attend, aku kene wat assgment die waktu cuti raya nnt..sbb due date die 200910..esei lak tuh...xnak aku,,!!!!! baik aku wat dalam kelas hntr by hand..sng cter...

10.00a.m - 12.00p.m ~~asas biologi molekul~~
kuliah ni lecturer aku nk buat jugak , itupun disebabkan ramai yg masih ada di ukm..lgpun die pun nk kejar masa..if kalaw aku x attend, rugi la plak nnt...ilmu jgn ditolak..hehe

1.00p.m - 2.00p.m ~~genetik am~~
kuliah ni pun sejibik jer lecturer die nk hbskan topik die tuh..sbb naek cuti raya turn die da habis, so die nk buat jugak! jd, mcm biase, ilmu jgn ditolak...hihi..!!

2.00 p.m ~~ bersedia untuk pulang!!!! ..!!!!

tunggu! tunggu! tunggu! gegar MELAKA!! hehe...

sekian...;)

No comments: