Followers

Thursday, September 9, 2010

~~Ramadhan & Syawal~~

Assalammualaikum semua..agak lama x update blog..hmm..da sampai rumah ade macam2 keje nak buat, nk kemas rumah la, pasang langsir la, masak ketupat rendang la...mcm2...penat wooo..dan..dan...dan....macam nak xsihat jer aku nie...aaaacchummmmmm!!!! huk3...xsuke penyakit nie!!!
orait,, post kali nie just nk sembang2 kosong pasal ramadhan yang bakal meninggalkan kita serta syawal yang bakal yang bakal menjelma..
pastinya kita sedih dan rindu pada Ramadhan , dan semoga kita semua masih diberi peluang oleh-Nya untuk menikmati kemuliaan bulan Ramadhan tersebut...hari nie, 9 september 2010, merupakan hari yang terakhir umat Islam menjalankan ibadat Puasa..tup tup..pejam celik pejam celik, kejap jer da genap sebulan kita berpuasa..hahhh..!! nk taw menu buka puasa hari nie??? hehe... menu nya adalah ketupat masak rendang ayam+daging..!! nyumm2..da xsabar nk mkn pagi raya da..hehe..ade jugak lauk ayam masak lemak cili api, ayam masak kari..fuyoo..pelbagai..rajin ibu aku kan?? aku pun tolong jugak..huhu~~

tanggal 10 september 2010, Bulan yang ditunggu2 oleh seluruh umat Islam terutama sekali kanak2 la kan...hoho!! motif??? duit raya!!! hahahah..
jadi sempena syawal yg hampir tiba nie, aku nk ucapkan SELAMAT HARI RAYA, MAAF ZAHIR DAN BATIN kepada semua pembaca2 blog, rakan2 saya serta semua umat Islam....

~~SALAM AIDILFITRI~~

No comments: