Followers

Saturday, September 4, 2010

~~Lagu UntukMu~~


Kawan2, mari2, mari dekat..!! hehe..
ok. hari nie mmg hari yang paling bosan la, tiap2 hjg mggu pun mmg gitu, nk tggu esok(5 sept) lambt lak ,nk hang out..
so, hari ni aku tido lame, sedar azan zohor, pastu sambung balik, dlm kol 3 br aku bgn la..hihi~~ (pe nk jd ank dara bgn lambat)..ish3~~
so, hari nie aku menghabiskan masa usha2 laman web * iLuvislam.com*..! best! aku cari lirik2 lagu2 nasyid yang aku taw la..aku pun layan nasyid gak...best pe nasyid...layan~~
tgh2 aku usha tuh, aku jumpe satu tajuk lagu yang aku cam xpenah dgr la..lagu nyanyian kumpulan devotees- "Tragedi Diana"..sebab tajuk die cam ade kene mengena dgn aku, sebab name aku kan diana..hehe..so, aku pun dgr la lagu nie..dgr2 dan hayati lirik die...best woo..sedap2!!
so kat sini, aku nk share ngn korg sumer...dan juga lagu permataku nyanyian mirwana.. ade byk lagi lagu best2 tp klw nk sumbat kat sini sumer xlarat r aku kan...hihi~~so enjoy!





FRUST! FRUST! FRUST!
aku xdapat nk cr lagu tragedi diana tuh kat music playlist!
so,
aku xdapat nk share kat korg..
hmmm...
klw korg rajin, g dgr kat youtube..
aku share link jer boleh..hehe
selamat mendengar ;)

ni dia link lagu tragedi diana..
urmmmmmmmmmm,....
masalah tol!!
same! aku xdapat cr lagu nie kat youtube..!!
lagu ni wujud ke x nie???
adoiii..
ok la...last! korg dgr kat 4shared..
sbb aku dgr kat situ...
~~huhu~~
http://www.4shared.com/audio/TZyqZswR/Devotees_-_Tragedi_Diana.htm


ni haaaaa...aku share lirik sekali...
korg mesti malas nk cari kan..
xpe2..jiwa remaja aku paham..
~~hehe~~
nah,amik nie!!

Permataku


Sunyi...selubungi malam...

Mengusik minda yang terlontar jauh...

Masih hangat terasa ...

Tangan yang membelai yang mengusik manja...

Daku damba kasihmu...

Biar jadi pedoman...

Buat penyuluh jalan kugapai impian...


C/O:

Angin...kau nyanyikan lagu...

Untuk permataku...tenang selalu...

Bayu...sampaikan berita...

Daku kini ceria...aman dan bahgia...

Selimutkan rinduku bersama malammu...

Hadirlah...kau dalam mimpiku...

Agar kau selalu...ada disisiku...

Rindu belaian kasihmu...Rindu senyumanmu...

Penawar lukaku...

Dengarkan laguku...hadiah untukmu...

Jasa dan baktimu ku kenang selamanya...



C/O:


Bridge:

Dikaulah cahaya...

Bila malam menjelma...

Kasihmu membawa ke syurga...

Dan redha yang Esa...


Tragedi Diana


Hadirmu bersama kuntuman senyuman

Terlukis wajah sicantik rupawan

Kau jadi impian berjuta pria

Kau jadi idola pemuda

Namun kau pergi bersama tragedi

Kisahmu menyentuh menggamit hati

Kasih ditinggal bersama kenangan

Permaisuri kau insan sepi


Segala-gala ditakdirkan Tuhan

Pasti tidak sia-sia

Layar lara seorang puteri

Kembara sayu seorang ibu

Menghadiahkan jutaan ikhtibar

Di hati seorang wanita

Yang bernama puteri


Oh Diana

Kau umpama kerdipan di malam gelita

Akhirnya terpendam dipagut derita

Dalam mencari erti cinta


Oh Tuhan...

"Benarlah tiada bahagia tanpa iman,

Benarlah tiada kebahagiaan tanpa Islam di jiwa"


Sesungguhnya harta, nama

pangkat dan juga rupa

Bukanlah jaminan kebahagiaan

Kebahagiaan pada keimanan



No comments: