Followers

Wednesday, October 6, 2010

BANG BANG BOOM..!!!!

5 oktober muncul lagi pada tahun ini! yeah! hari yg aku tggu2, ala, bukan tggu ape pun, saja nk rase hari bahagia nie kan...huhu! ok. jom. aku nk share pe aku dapat taun nie!! i mean the "bang bang boom"...!! taun lepas klw kat matrik aku kene tabur bedak, geledah katil sumer2... tp taun nie memandangkan ahli2 bang bang boom da berpisah ke merata tempat, so aku pun igtkan dorg xdapat buat ape la kan..urmmm..malang tidak berbau, aku kene jugak hari tuh!!!! damn! hehe..;)

malam 4 oktober 2010, jam 11.30 p.m ~ tibe2 si zila yang xpernah-pernah rajin nak contact nk msg2 aku ni tibe rajin lak malam tuh..hmmm..pe kes? motif? just nk bgatw teha call die semalam..so??? motif buat aku jeles..n then zila kata byk dorg borak sampai satu tahap zila tibe2 ty aku ade rahsia pape x dgn teha??? tuttttttttttttt....apakah? rahsia pe? aku da blurrrrr....;p .. pastu aku terus calling2 zila, but she refused to answer it,,lagi aku confuse.. then, dgn pantas nyer aku dial no.teha ated nie. teha angkat, aku pun ty la die what happen actually..die plak suh aku ty zila, teha xnak bgtaw aku lak tuh,,aku pun pasrah... then, aku senyap..... tibe2 zila bg msg ckp sebenarnye teha da lama xpuas hati dgn aku..teha kata, waktu die susah perlukan duit. aku xnk tolong die. n waktu aku susah, die tolong aku. aku TERSENTAK dgn statement tuh. aku pikir sorg2, ape motif teha ungkit sekarg ekk.. tp. sama ada percaya atau x, tibe2 air mata kuar la plak..cam sedih bila kawan baik bg statement yg mengguris hati nie... SETAHU aku la, aku x kedekut duit ngn org, lagi bg pinjam ade la,bkn la nk meninggi diri, tp kawan2 yg laen menyokong aku nie..hehe. so aku blurr timbul statement sebegitu.. aku mengaku mmg aku penah sesak duit, n teha yg tolong aku time tuh. tp xpulak aku rase aku x pernah tolong waktu die susah. MALAM tuh, muna call aku, aku terus nangis teresak2 mcm baby nangis..hahaha!!!
Sedihnyer pada malam hari jadiku! masa tuh, aku rasa , hari paling malang kot..huhu ;p

pagi 5 oktober 2020, jam 6.38 a.m ~ bangun subuh. tibe2 dapat ,msg dr teha ated.. BANG BANG BOOM!! haha. die kate mlm td tuh saja nk kenekan aku...hmm..kuang ajaq! aku mmg da agak da sumer tuh..tp dalam agak2 tuh, percaya jugak! huh!! geram2....sabar2....

malam 5 oktober 2010, jam 11.15 p.m ~ tgh2 excited layan fb nie, layan peminat2 aku bg ucapan birthday..hehe. tibe2 lak ade no.misteri nie, no. aku xkenal ni call maxis aku..aku pun dgn lembutnyer jawab la dgn sopan santun... suara perempuan..ok..layan lagi.. tibe2 dada aku ni berdebar2 sbb tibe2 die sebut nama fahmi! die ty aku ni awek fahmi ke?? da berapa lame kapel?? aku pun dgn sabarnyer ty balik die tuh sape?! mane knl fahmi?! asal nk ty hal peribadi org?! then, lame gak la aku dolak dalih dgn die, br la die kate die ade kaitan dgn fahmi tuh.. mase tuh, hati aku ni da xsedap da, da rase nk terbakar pun ade, teruslah aku call darling aku nie dlm keadaan yg marah2..hmm...cakap2 sumer fahmi minx no.budak gurl tuh n aku pun kate ok. belom sempat aku nk send no. gurl tuh kat fahmi, tibe2 piqa shohimi call aku, tp b4 dat gurl tuh da bg msg kat aku , gurl tuh kate die gurau jer, saje nk kenekan aku n wish bufdey...
piqa call n then she said : BANG BANG BOOM!!!! argghhhh..omg, ape nie????? ape yg berlaku nie... piqa pun ckp la yg tuh sebahagian dari rancangan nk kenekan aku.. hmm, tp aku ade masalah yg lg besar nie, fahmi tuh klw da tekad nk ape, mmg kene bg. disebabkan aku xnk bg no.gurl tuh, aku plak kene mrh dgn die mlm tuh..adoii! sabar jela, last2. aku terpaksa bg kat die... die sgt MARAH kot..hmm..naseb la labu...nk buat mcm mane, bende da jd, xley nk patah balik da... aku pun takot nk bgtaw fami ape sebenarnyer yg berlaku..nnt die mesti lg mrh..huhu~~
tapi, aku take time la bgtaw die jugak mlm tuh, n everythg is going well n kembali normal la...


*moral of the story, jgn la bersifat terburu-buru, bijak la membuat keputusan!!!hahah


OK. itu saja yg boleh aku kongsi kan pada hari bahagia ini. aku nk amik kesempatan ni, ucapkan byk2 terima kasih kepada semua kawan2 yg da wish my birthday..thanks you so much! God bless u all ..:) love u all....

* thanks a lot to geng bang bang boom # teha ated #zeyla #piqa #pu3 #azizah
* korg mmg mantap! huhu :-*

No comments: