Followers

Friday, October 29, 2010

X sabar NAk tunGGU ISNIN!!!


hallo..hallo..hallo...hahhh..kenape???? terkejot ea ade gambar budak kecik? ape? ape? igt anak aku ea??? ek ellle....pe...tunang pun tidak..masakan ni anak2 aku...cehhhh wahhh.. ha! ni la my sisters yg comel....eee..geram! nk cubit2 pipi dorg..huhu....


~NUR DAHLIA DARWISYAH~



~NUR KHAIRA SYUHADAH~

~SI COMEL~


ala....ala....alo...alo...lambtnyer la masa nk berlalu.. bile aku nak masa berlalu lambat, die cepat plak ea..contoh macam nak exam kimia ngn bio hari tuh, klw bole biarlah lagi lambat sehari ke.... aduhhh..ini kan aku rasa cepat kot nk tiba hari tuh.... sekarang nie???? hubungan etnik esok, aku tggu lame da nie dari dua hari lepas...aiyoyo..cepat la...cepat la... sebab???? heee~ xsabar nak balik maa isnin... urmm.da lebih sebulan da nie xbalik rumah..rindu kat ibu...lebih2 lagi kat adik2 aku yg comel 2 org nie...yipppieeee....xsabar! selalu dgr suara korg je kat telefon, bingit seyh! masing2 nyaring gler suara, pastuh cakap kuat2, igt kakak die yg cun2 ni pekak ke ape...hahahah! peh! naseb baek la korg comel weh...huhu~ urmmm..balik ni kan, maklumla ada gap exam seminggu, jd gua rasa gua nk balik la, sbb gua rase bole gler dok sini seminggu menghadap buku 24 jam. kan???? tp, urmm...kat rumah ekk? study ke x nie?? hmm..study2! mesti study! sikit pun jadila janji sentuh! hehehe.. jgn risau, aku xde la kemaruk sgt nk balik sini one day b4 exam, klw cam tuh aku da seksa diri aku da.... xpe..aku balik 3 days before exam..ok la tuh kan... 3 days tuh cam kira btol2 nyer last minute la... tp....kat rumah gua study jugak! insyaAllah~ jadi, lepas jer hbgn etnik nie, gua ade lg 2 paper maa...adoiii...cepat la habis.. da xsanggup nk tanggung da nie...hmmm..sob3~~ ok..jom bla! hehe...





No comments: