Followers

Monday, October 11, 2010

~~Daftar Kursus~~

Da 11 oktober??!! ok. stress untuk daftar kursus dtg lagi! mule2 daftar mmg la x pening, tapi. bile da lame, dapat taw ade lab nnt, mesti kelam kabut sbb takot ade clash ngn subjek laen. tuh pengalaman aku mase sem 1 dulu. tension sampai sakit kepala aku dibuatnye. mane x nyer, subjek2 tuh sumer mmg kene amik, klw aku x amik tahun 1 nie, tahun2 n 3 kire macam da busy dan course ...sekarang pun busy, tapi, nak buat cane, kene terima la. yang mane aku taw, aku ade 2 lab, lab mikrobiologi asas, dgn lab haiwan & tumbuhan. hah ni baru bio, belom masuk kimia lagi, kot2 ade gak lab kan...mmg pecah pale aku nie. 5 subjek major, yg laen minor, tibe2 aku kene amik satu subjek ni pasal teknologi maklumat, wajib teknikal. apakah?? hmm...

Hari nie, boleh nampak budak2 sumer dgn laptop masing2 dok bincang nk amik kursus pe, huhu. aku igt aku sorg jer yg bersemangat..cehhh wahhh.. rupenyer ade yang lagi cepat dari aku.haha!
bukan pe, bende ni mmg kene rebut pun, takot da penuh, melepas la...huhu.

ok. selamat mendaftar! :)

No comments: