Followers

Sunday, October 31, 2010

~~HuBunGan EtNik Ku~~TaDaaa...

neno..neno..neno..alamak! jam menunjukkan pukul 1.30 p.m....arghhhhh (menguap)..bukan sekali ye..banyak kali..hehehe...ngntuknya..ape lagi, mataku pun memujuk aku suh tido... dgn suke suki nyer aku merebahkan diri ke katil dan tilam yg empuk ni..ngeh3~~.. fikiran melayang.. cehhh.. xnyenyak pun..tido2 ayam jer...tp mata still letih..adoiii.. risau kot nk exam nie..hmm.. ye kot.. risau gler.. 2.30 p.m. nk kejar bas, pe lagi, jam da pukul 1.55 p.m. , jom siap!!! sampai kat bus stop jumpe zaidek oreoo dan rakannya... BHAHAHAHAHAHAHAHAHA (ooo..nk exam, gelak2 tawa ea...) kuang3.... zaidek terasa kerdil dgn kami, hbs tuh? aku rasa pe? aku rase ketot depan dorg.. bhahahahahahahaahha!! lawak2... urm..kami pun sama2 naek bas...alahaiiiii..sampai2 jer anisah mengingatkan aku kat sumber inspirasi aku tuh..tadaaaa..mana dia???? cehhhh..gatal! jam da 3.15 p.m, tp sebelom tuh mmg agak2 tercari2 gak la kan dia! mane nie, aku nk masok exam nie...kuang3.. masuk dewan, cari tempat duduk, pastu duduk... pastu mata melilau kiri kanan tgk org, bukan nak cari dia pun la...tapi! tup3...! da depan mata..ehh..bukan depan, sebelah mata..hahahha! haaa..berjalan nenuju je arah aku, sebenarnya bukan arah aku btol3 pun ..hehe. saje nk hyperbola kat sini..die cari tempat duduk dia la....adoii..tempat die belakang sekali, tempat aku depan jer sikit, selang dua meja.. gitu laaaaa....tp at least dekat la tuh kan.. bahhahhaahahah! sempat lagi gatal, org dok risau nk jawab exam nie... muahhahaha! teng tong~ mula jawab dgn semangat dan bersungguh-sungguh nie..! peh, soalan dia....alamakkkk.! tapi, aku lagi penat la nak hitam kan betul @ salah tuh sebenarnya sbb aku hitamkan begitu teliti sekali ye kawan2, mayb tuh yg buatkan aku lambat.. jam da pukul 4.15 nie, aku nyer soalan lom lepas 20-an lagi weh! aku toleh kanan, masih tgh bertungkus lumus menjawab, aku toleh kiri...ish! da habis da????!! peh, kencang! psiko tol la! bapak bagus gler...peh..soalan bocor ke ape?? hehehehe... overall....komen aku, soalan mmg mencabar la.. mmg ada yg xtaw pun, pe lagi, kosongkan jer.. tawakal...kita da usaha.. x usah fikirkan lagi.. tiada gunanya.... cehhhh wahhhhh.. SEKIAN... :))

No comments: