Followers

Friday, October 8, 2010

~~MoVie AgAin!!

FuhyOO!! Petang ni saja da 2 MOvies! malam kang lagi berapa lak ea??? ish3.. sejak bile la aku ni da jinak2 nhn movie nie... urmmm..let me guess.. sejak2 kenal dgn mereka2 yg suke layan movie la!!! hahahhahaha!!! sape mkn cili die terasa pedas! huhu.


kalau la dulu2 laptop aku ni kosong jer xde ape2,, boleh kate sape2 yg godek2 laptop aku tuh mmg die akn ckp lappy ku ni bosan lar sbb xde pape kan... hah! meh sini sekarang aku isi kan macam2 movies buat tatapan anda semua! korg bole la godek2 selalu pasni ekk...haha!!! tp kan... kan da nak exam nie...adoiiii..... pe nk jadi la ekk..haha! ade aku kisah? study tetap no.1 di hatiku...hehe ;)


well..disebabkan macam2 da movies aku masukkn dalam lappy ku ini, aku rase cam x seronok jer bile aku x tgk kan..hehe. nk tggu bile lg lak?? tgk movie sorg2 mmg la xbest, tp klw x tgk lg xbest... btol x kawan2?? hahaha!! so ..laen kali, aku kene ade jadual nk tgk movie ape la..hmm..baru sistematik sikit hidup aku nie..xde la porak peranda kan..hehe. * actually dan sebenarnya la, xde idea n xtaw nk citer pe, so, aku hentam nasi goreng jela nie....muahahaha..lantak korg la sedap baca ke x...ade aku kisah?? (one more time pls..)..;pp

No comments: