Followers

Saturday, October 16, 2010

Ketua Pengarah Pemasaran MAP???????

Satu tajuk yg agak menarik untuk dikongsikan??? ye kan kawan2??? hahahaha!!! weh! APAKAH?? Ya Allah. sesuatu yang btol2 aku x jangka ini akan berlaku pada malam itu. Andai ku tahu.. cehhh..tibe2 nk nyanyi lagu ungu la plak kan... Hmmm...Malam tuh...malam tuh... kan.... ade meeting MAP taw ( Majlis Anugerah Pelajar).. Aku pergi atas dasar nak jadi ajk jer.. tp xtaw lagi sekreteriat ape.. Pas tuh, masa tgh meeting tuh.. Pengarah MAP nie (seorang gadis ye), hebat tuh, urmmm die cakap mereka kekurangan ahli untuk memegang jawatan sebagai exec pemasaran dgn lagi satu tuh rase2 nyer exec program kot.. ntah, xigt plak..haha! then, aku pun xde la kisah sgt.. aku dgr jela. tibe2 kan, pengarah tuh kan, die tunjuk aku weh.. die ty aku boleh x? aku diam jer weh.. angguk pun tidak, geleng pun tidak..macam lagu ahli fiqir, angguk2 geleng2..auwww...haha!
lama punye lama die ty, die cam usha2 aku gitu, tibe2 aku pun setuju.. ALAMAK! da x boleh patah balik da nie.. macam mane nie?? aku pun sediakan fizikal dan mental untuk mengalas tanggungjawab yg besar nie.. eeee..takot nye wehhh.. mane penah aku ade pengalaman handle bende2 besar macam nie... setakat jadi ajk boleh la..hmmm... Pas tuh, hari isnin ni iaitu 18 oktober 2010, ade meeting bersama pentadbir, meeting dgn pengetua, felo n jaksa.. aduh! kene bentang gerak kerja awal la plak... aku nak bentang ape nie?? tp, naseb baek pengarah yg hebat tuh guide aku,, sikit2 aku paham la tugas aku ni macam mana... tapi kan...tapi la... kerja nie memerlukan kemahiran komunikasi la plak, aku da la xreti nak bercakap dgn orang,,, bayangkan nak telefon celcom centre ke, ptptn ke, mesti aku perlukan masa dan kekuatan..aduhh!!! mengong tol la... ntah ape yang aku malu sgt pun xtaw la..ish3...huhu~~
so, lepas nie, aku kira da jadi orang besar la ekk? macam x percaya jer diana aurora pegang jawatan besar macam tuh.. kawan2 mesti terkejut kan...xpe, aku paham...haha! anyway, semoga Allah kuatkan semangat aku nie, tabah untuk menghadapi cabaran, dan semoga aku dapat buat kerja ni dgn penuh komited.. chayok2!!! Dan xlupe kepada kawan2 , diana kasman, suria wani n the geng yang sama2 tolong aku, thanks sbb sudi kerja bawah aku, jawatan kita sama jer, xde beza,,,kite buat keje same2 ek... tp, aku kene cr orang lagi,,,xcukup nie....uwaaaaa...... ok2,,chill!!

No comments: