Followers

Thursday, December 9, 2010

!! AaaaaaCCChhuuuuMMMMMMMMMMM !!



Kisah Nyer pada Hari INI ialah..... ( tgk btol2 gambar di ats nie ) aku da mls nak ckp..
Penyakit gler aku nie ( bersin ) akan muncul tiap2 kali bile aku kat dapur la. bile time2 nak lunch or dinner mestilah kene jenguk dapur tgk pe la yg mak aku dok masak tuh.. kang klw x turun tgk ckp nyer aku ni pemalas..
( mmg pon.. )
tp, yg paling aku xsuke, setiap kali masak. setiap kali tu la penyakit sawan giler ni dtg..
masalahnyer bukan bersin biase2 jer, penyakit nie da membuatkan seluruh badan aku terseksa taw x ?!
aku terpaksa tahan mata aku yg dok gatal2 nie, gosok2 sampai bengkak, dengan selesema yg berair2 nie meleler macam budak hingus taw x ?! pastuh terbersin-bersin bukan sekali dua, tp macam da x terkira da nie !!!!!! arggghhhhh, benci !
Saat aku tgh taip nie, saat ni jugak la aku mengesat hidung aku nie yg berair lagi nie, hidung ni dok tahan2 dari bersin, mata nie xnak gatal lagi la......ish ! tension btol..
so, kesimpulannya la kan, macam mane la aku semdiri yg nak MASAK ?
klw kot2 tgh2 masak depan mak mertua ke, x ke MALU ?
masak sikit, bersin nak lebih.. aiyooo. buat malu jer..
last2, mak aku cakap "da3, g depan sane ! " hehe..
pe lagi, berlari aku masuk bilik sambil tutup hidung.. terok btol !

No comments: