Followers

Wednesday, December 22, 2010

~~ FINALLY ~~

Hey guys ! Long time no see :) well. pe aku nk post kali nie ekk.
hmm. hahh.. u all. semester nie cam ok sikit berbanding dgn yg lepas sbb Alhamdulillah la jadual aku TAK clash. ulang ye, TAKDE clash. haha. lega sikit. at least la aku xde la nak pening2 dok pikir pasal jam kredit nie. ye tak?
walaupun semester ni mmg SANGAT padat, aku cakap SANGAT ea, xde sikit2 de, urm. jadual sgt pack terutama selasa dan rabu. ooopps ! hari lain pun same je .. huhu.
cuma yang paling penting aku dapat amik subjek2 tersebut sem nie. walaupun kepala aku rase amat berat dgn subjek yg byk nie, (urm, klw sem lepas aku amik UPSR, sem ni aku amik PMR, agak2 sem depan aku amik SPM ..ye tak? kui3.)
Ditambah kan lagi dgn adenye makmal untuk certain2 subjek, itu mmg memberatkan lg otak, tp nak buat mcm mane, life must go on, n achieve the goal ! :)
kita mesti semangat ( tp jgn terlalu over ye, nnt xpasal2 tension sampai sakit2 otak..kui3)..
well.. my dad selalu pesan jgn dok kalut sgt, jgn dok selalu tension2 sgt pikir pasal study, hidup kene ade rase "relax"..bukan la relax sepanjg masa ye...agak2 la ekkk..pandai la uruskan masa..
hehe. ok. dala..aku penat la.. td kan, hampeh tol la! kelas kol 5 cancel ?! aku penat kot terkejar2.. ish3! xpatut ! tu la, sape suh x tgk spin tuh... aigoooooo. bengap seyh ! hehe
padan muke...hahahahah !
daaaaa... :)

No comments: