Followers

Thursday, December 9, 2010

!! SaKit MaTa !!

Al-kisah nya pada hari ini ialah.. "sakit mata".
ok...
Hari nie mood aku 'ok', walaupun tettttttttttttttttttttttt....hihi. (pe? pikir lain? agak da..)
petang td aku tolong la mak aku buat kuih popia kan..da tolong gulung2 tuh, aku g la jap kat depan tgk cter melayu kat tv3..
pastu, tibe2 kedua2 biji mata aku ni gatal gler la...seolah-olah ianya mencabar kesabaran aku.
ape lagi, aku pon angkat kedua2 belah tgn aku dan dgn rakus nyer aku gosok mata aku !
seronok gler, nikmat gler bile gosok2 x igt dunia !
then. pe jadi? mata aku jadi pedih yang amat ! rase macam susah nak bukak.serius !
then..da lama2 maka bengkak sudah ! arggghhhh..sendiri mau x takot tgk mata sendiri da lebih macam mata panda da... adehhhh..
mase tuh. kepala otak dok memikir-mikir punca kegatalan dan kebengkakan mata ku ini...
kesimpulannya, gtal xtaw sbb ape, ade habuk masuk kot.. n bengkak sbb ...!
aku lupe basuh tangan lepas aku main2 dengan 'panjang' td..
(panggilan name manja meow2 kat rumah)
aku usap2 bulu die yang lebat tuh, sbb die tgh sakit,kesian die,.xnak mkn lak tuh..
tp, mata aku plak yg kene masuk bulu kucing kot melekat kat tgn td, tuh yg mata jadi merah2 pastuh bengkak !
pe lagi, aku pon suruh la adik aku g beli eyeglo sbb yg kat rumah nyer da habis...
lepas da letak rase lega sikit la..huhu.
nak taw esok hari ape?
hari pe?
jumaat?
so?
so...esok aku bakal taw results sem 1 aku !
woahhhhhhhh....takot...!
pape pon, doakan yg terbaik,,semoga keputusan cemerlang !
InsyaAllah..
:))

No comments: