Followers

Wednesday, December 29, 2010

!! lepas geram !!

ok..malam ni xbole tido dgn nyenyaknyer..walaupon hari ni hari yg sgt penatttt.!!!!!!! ishhhhh!!!!
aku rasa macam nak baling bende je la..aku nak campak2 semua bende, klw bole sape2 jela yg buat aku bad mood, aku nak jer sepak2 muke die tuh.. uishhhh..garang!
dala penat + ngantok ! pe lagi.. urmm.. tgh2 kuliah dapat msg plak yg x bape nk sedap didengar.. siyes aku rase cam nak nangis jer td dlm kuliah, tp aku sabar dan tahan ! aku pikir nnt balik bilik nak nangis puas2..tuh jerkk aku pikir..huk3 :(
tp...lame2 macam da xde feeling da, aku pon da xtaw nak describe mcm mane da.. asal penat sggt tp mata xnak lelap ???!! aku xpaham tol la.. stress taw x macam nie....eeee...!
dala dgn aku mmg xpuas hati dgn someone nie, haish knp la aku masih dgn dia ekk? hari2 ade jer bende menyakitkan hati..aku xrasa aman lgsg la... sabar jela! ada jer bende yg die buat tuh aku rasa xselesa dan xsuke ! ianya sgt menganggu aku ok ?! aigoooo.. :(
Penat la camni, klw hari ni kelas full pagi sampai ptg, tp klw tibe2 kelas hbs awal ke, kelas cancel ke , ade gap sejam ke, sangat la membuang masa aku nie ok..nak balik bilik pon ade sejam jer, puas hati xyah balik...hmm,,sedih lagi.. :( asal la aku moody sgt nie..

~tuka topik~ ..hehe

hmm.. haaa.. ak sayang lappy aku, aku sayang hp SE walkman aku.. sbb? sbb tuh semua daddy yg belikan..hehe :) barang2 yg daddy aku belikan aku sangat sayang..huhu.. klw bole, xkan sesekali aku "trade in" mereka.. InsyaAllah :)
kite kene hargai pemberian org lain termasuk parents kita...
klw nak kira2 kan la kan usia kedua2 barang ni nak same la.. usia mereka da setahun lebih la.. klw lappy ni nak ikutkan bulan 4 next year la da dua tahun. klw hp lak bulan 10 klw xsilap, tuh hadiah bufde aku waktu kat matrik..hehe...so, lappy ku sudah nak tua..hehe..:)
klw nak ikutkan da bape kali hntr repair da lappy aku nie, kejap virus, kejap screen rosakk.. aisehh..hampir give up ! syg punyer pasal, sampai sekrg bertahan lagi.. yeayyy !

~gembira da? hehe.. ley sambung tido, ye tak ?~

hehe, k. assalammualaikum. jumpe esok ye :))

No comments: