Followers

Sunday, December 12, 2010

!! aku Yg Rajin !!

Teeettttttttttt..Tetttttttttttttt..Tettttttttttttttttttttt...
Apakah ? kereta APi lintas ?? haha.
ok3. seperti yang dijanjikan semalam, nak post something la tonight kan.. k3.
jadi, hari nie balik ukm, naik bas pukul 11 dari melaka, n then lebih kurang 2jam (sebenarnya xsampai 2 jam) tp hari nie balik rasenyer 2 jam lebih baru sampai bukit jalil. reason ? ( sesak gler nak mampos traffic jam sumer, kete + moto + bas express yang jalan terkedek2 macam siput ke kura2 ..haish,, aku nyer bontottttt (sensored) ni da xboleh dok diam2 da, da sakit gler, mmg x sabar aku nak turun dari bas tuh.. jam gler woo sbb minggu nie ade JOMHEBOH tuh..!! rakyat Malaysia ni aku cam xpaham la, cuaca hari nie mmg sgt PANAS la, TERIK ! pun masih lagi ramai yg berpusu2 nak ke JOMHEBOH tuh. heboh sgt ke? setakat nak jumpe artis, jumpe aku lagi baik ! woahhh,,perasan ! HAHA.
bile bas da sampai kat terminal bukit jalil tuh, nak kene tggu daddy aku lagi yg pon tgh dalam situasi 'jalan terkedek2', huhu.... tggu punye tggu nasib sampai...yuhuuuu.."need air-cond pls",
(dialog pencetus)...xsenonoh tol la..hihi..(ade aku kisah) (!)
pastu kami jalan2 kat sekitar bandar bangi nak cari food ! ( for me jela, sbb mereka da ate ! )
xpe ! " u want pizza ? " said daddy.
" huh? " terdiam. ( mmg btol die taw peveret aku tuh ) "dont want la this time" (jual mahal)..
ehh TAK la ! mmg aku xnak makan pon, sbb pizza klw bungkus cepat SEJUK ! aku nak bawak balik U pon x gerenti aku terus makan ( sbb mesti nak kemas dulu kan )..
so... " lets go to OLDTOWN.., bungkus for me nasi lemak rendang ayam"said me.
(demand nyer daughter aku nie) ~mesti daddy ckp camtu dlm hati die kan...huhuhuhuhu~
xkesah la...janji MAKAN ! huhu.. LAPAR nie...

ok..lebih kurang dalam pukul 3 cam tuh kami sampai KTHO (kolej aku)..
pergi check in , tulis nama, amik kunci ! Settle ! Senang JA.. haha
then, punggah2 barang, loading turun barang sumer.. (banyak nyer stuff aku)...
da selesai bawak turun brg dari kereta..
" this time u tidy the room by ur own hah.." said daddy.
"no problem" ..bereh..bereh.. ( alo...xnak tolong da?) huhu..
Sejurus selepas mereka balik, aku pun ......... ( g toilet ! xtahan daaaa...!!!)hihihi.
selepas itu, mula la aku mengemas mengemas, mengelap mengelap...
(guna kain buruk daddy aku bawak cuci kete, sebenarnya die berat hati nak bg kat aku kain tuh, syg sgt ntah pe hal, hahhaha)

Bersungguh-sungguh beb aku mengelap ! ( xpernah jadi kat rumah pon sblm nie )
bile da bersih, aku rasa puas hati sangatt sangattttttt !!!
Lantai pun aku mop, tingkap pun aku lap.. kipas je x.. hehe. xsampai la..huhu.( nak suruh roommate la )..hihihi.
da selesai kemas, susun baju lakkk..(alamak aiii banyak nyer baju, macam pindah rumah jer)

habis kemas habis susun sumer.... perut LAPAR ! nasi lemak td aku mkn dgn RAKUS nyer...huhu..Kenyang...erkkkkkk... ;p

teetttt.lupe.. sepanjang dalam bilik tuh ade husnul temankan aku..huhu. kami berdua jer ade kat blok nie (sebenarnya ada lagi. tp xkenal. xsebut la) huhuhu.
husnul ajak g cucuk duit, aku pon ape lagi, nak g jugak check bank Islam aku nie, gembira hati bile nampak rm****.** dlm akaun bank ! ape lagi keluarkan la rm *** .hhehehe..

bile malam menjelma, sunyi sepi rasa..huhu.
tengah bosan la ( ni yg dok mengarang post nie)...

ok ok ok....nak mkan la...
tgh da lengoh nieee..aduhhhhh...
da3...esok plak ehhh..korg nie kannnn..nak seksa aku ea....taw la rindu kannnn..hehhe

p/s: esok aku xnak g perkampungan lagi... kihkihkih. lusa baru gerak !
k daaaa... Assalammualaikum.




No comments: