Followers

Friday, February 18, 2011

Ada Gaya ???


Assalammualaikum :))

Fuhh ! double smiley .. hehe.. hari ni happy macam biasa..ntah la..huhu..
nak cter pasal someone, bole? kui3...
tp nak cerita ni, jgn ade pihak yg berkecik hati? ok...
haaaa...ni nak cerciter pun sbb ade la halnya..
so, sesape yg nak aku bercerita pasal diri mereka, kenela ade persamaan dgn aku...hihi..
ok..here there go !
ok..name diberi NOR HELWA EZZAH .. kui3.. die ni mentee aku ! haaaa... jgn la korg igt ktorg ni kembar ! ade ke patut.. kahkahkah...
Nampak x BEG COMEL tuh? hahaaa.. ni nak cerciter ni ..
Pada suatu hari..hehe...lepas saje habis exam mikrob malam tuh, kami beramai2 serbu gerai2 kat panggung seni tuh.. pada mereka yg xtaw, panggung seni tuh tempat event kolej aku dijalankan...name event tuh festival sanjungan satria, aku ade promote tp dekat fb je, kat blog xsempat..hehe..
Pastuh! alamak! punya la niat nak shopping, tp dompet xbawak! hihi...
buat la sesi minx "sponsor" kat coursemates yg lain..haha..lawak2! macam nak mintak kat sugar mummy lak...huhu

ok..redho..sbb yg laen xbawak duit lebih..bwk secoet jer sbb yela masing2 mestila xde nak terpikir nak shopping kan? haha
then..aku dgn si ezzah cilo'ot ni pun jenjalan la konon nak cr shawl, tp hasil nyer xde shawl yg lawa2 pon :(
pastu g masuk gerai beg pulak! fuyoooo! korgg! beg die lawa2 tuhhh!
so kesimpulannya ntah macam mane cita rasa ktorg ni same lak, masing2 kebetulan pilih beg yg dlm gambar tuh! beg tuh cantik sgtttt.... disebabkan keinginan nafsu yg melampau2, aku amik keputusan untuk naik ke bilik dan amik duit! haaa..sanggup kan? ala...bilik dekat jer..naseb baik! yela, kang x beli kang takut org lain da beli, nyesal xsudah! harga die berbaloi2 la..beli dua dpt kurang sikittt..huhu.
Abg tauke gerai tuh ckp ktorg ni kembar sbb muke nak dekat same , dan2 beli beg yg sama..urmmm..mmg YA la org nak ckp gituu.. huahuahuahua...

ok..ada gaya x? huhu. bukan selalu pakai barang2 yg menyala2 warnanya, sesekali nak tunjuk gak! hehe..

korg ada? haha

bubyeee~~~


2 comments:

Muhammad Izuan said...

helwa ezzah ni dulu blaja mrsm lenggong ke?

Diana Aurora said...

urm . knp ? kenal ke?
rasanya tak kot. sbb die dulu sekolah agama.