Followers

Tuesday, February 8, 2011

... Kekasih Hati ...


Assalammualaikum :)

Malam yg dingin nie..nak cerita pasal kekasih hati.. bole? kuang3... asal? gedik ea? bajet good2 ea? ek ele, relax la der..igt lu sorg jer ade kekasih hati? gua ade dua. lu ade?! lu mampu?! hoho...
Ni die kekasih hati gua <3>


My twin2 !! hehe..

huhu...ehhhh...nope2! dorg bukan kembar..ade nmpak macam kembar x? hehe.. yg baju merah NUR DAHLIA DARWISYAH .. yg baju pink NUR KHAIRA SYUHADAH..
mereka sgt comel di hati ku ..! gua sayang gler2 kat mereka <3..>
Kalau gua rindu rumah, gua just teringin nak jumpe mereka jer taw..!!

Kalau gua da rindu gler, gua call rumah.. gua bukan nak ckp ngan ibu, tp dgn kekasih hati gua jer..hehe ..! tak la.. nak la jugak borak dgn my beloved mother nie...huhu :)
tp..chopppp! kalau gua nak ckp melalui fon dgn mereka, gua kene sediakan telinga dgn betol..huahuahuahua...
maksudnya??? kahkahkah! bingit seyh! ckp macam ktorg jauh berapa batu ntah.. haha. mmg la jauh dari segi jarak, tp kan kat telefon jer..huhuuu. cakap nak kuat2 jer kan.. suara nyaring macam aku...kuang3..

Tapi..mmg lucu la borak dgn dorg...pecah perut aku..kih..kih..kih... antara dialog2 nya... jeng..jeng..jeng..!!

1)
kakak : adik, akak nak g tandas jap ea, nnt akak kol balik..
adik : ek ele, akak ni nak tipon tapi nak g tandas plak...pe la akak nie...(nada perli) ..

2)
adik : akak tgh buat ape tu? akak makan ape tadi?
kakak : tgh buat keje, td makan KFC jer... (KFC la sgt..poyo)
adik : haaaa? kenape bile tipon jer mesti buat keje, da xde keje lain ea????
kakak : errrrkkkkk????? ...(speechless)..apekah? adoiii...
adik : adik nak KFC jugak.!
kakak : ok..nnt balik akak belikan ea...
adik : yela...macam xtaw akak tipu jer kann...macam xtaw...
kakak : haaaaa??? (geleng2 pale)..

mereka sgt lucu :)
yg paling kecik tuh, kyra, wow....name nak glamour..haha
die byk ckp, tp bile tang nak ckp kat fon, suara die la plg susah aku nak dgr ! huaaa...
klw dpt ckp pun... mesti kene ckp berulang2 kali.. pastu die jawabb... haaaaa....haaaaaaa...haaaaaa.... hish... rase nak tampo laju2... hahaha.. tp... cute kan?
huaaaaaaaa...tetibe da rindu kat dorg la....sob..sob..sob....

nah! gambar lagi! masa cuti tuh amik gambar dorg byk2!!

bersama kekasih hati <3


comel kan? huhu



kyra :)

dahlia a.k.a yaya :)


oooppppsss! adakah korg tertanya2??? aku ni kakak yg penyayang ke? huhu!!! tak jugak, garang tetap garang! kadang2 tuh ade jugak kene hempok mereka2 nie.. xkesah la yg kecik atau besar... kecik besar kecik besar jer gua tgk lu ..haha!
ok...tuh jela... ape? nak letak gambar solo aku tak ea? xpela... buat tatapan sendiri jer...huhu!
kalau rindu, cakap ea..aku upload byk2..haha!
haaaaa..lagi satu kan hari tuh da janji nk upload gambar banjir di rumahku tuh kan? alamak..cam mls jer... da ade da kat hp nie... just..mls la plak...huhu.. ABAI kan erkk?

daaaa..bubye...thanks sudi baca :)

2 comments:

yatie's EPISODE said...

haha. pasni 3G terus lah dgn dorang. telinga pun tak bingit. boleh tengok gelagat dorang. hekhek ^^

dorang comel~ kecik2 nak pndai bergambar. spe aja nih? diana kan? hee

Diana Aurora said...

haha! tgk la sape kakaknyer.. kakak borek adik rintik.. kui3...~~