Followers

Monday, February 28, 2011

halo..halo..

Assalammualaikum... :))

Hai hai !!! korgggg...laptop charger rosak la.! jadi? jarang la on9..hehe. da tuh x kene masa, kan da hbs exam! huhu. xpe, fokus final nnt! hahhha.. xpe! da suruh ayah beli baru! laptop baru? hehe.. huhu.. rahsia.... byk duit ko!!! dush3~~~~


Nak cter pasal malam td, klw bole malam td tgn ni dok gatal gler la nak menaip nak lepaskan luahan rasa di sini, tp ditahan jugak sbb xbole on laptop...pandaiiii...huhu..
Semalam kan last paper kimia fizik taw, stat kol 8.30 mlm hbs kol 9.45 malam.. teka aku ley jawab x? hehe.. bukan nak riak, takbur ke ape, tp da sah2 soalan die sebijik2 dengan tutorial yg die bg, kalau sape yg xbuat tuh kira x bernasib la.. kui3.. tp xde la nak kata 100% aku boleh jawab sbb ade jugak dlm soalan tutor tuh aku xreti nak buatnyer...huhu.. da penat pusing2 jawapan tambah dgn keadaan dewan exam yg sejuk macam kat overseas tuh, fuuuhhh! otak aku kesejukkan lantas beku ! hehe

Tapi, lepas jer exam tuh, geng2 aku semua happy riang gembira sbb da hbs paper, tp aku sorg jer yg macam dalam keadaan cuak, takut, sentap! sebab pasni aku ade meeting pentadbiran bersama pengetua semua la untuk dinner yg akan dtg nie,,, fuuuhhh! sape x cuak nak bentang, klw hasil kerja memuaskan xpe, ni hampeh ! dalam hati berdoa jer byk2 supaya xkene marah! hehe.. dala aku bentang yg paling last, macam taw2 jer aku xtaw nak ckp pe kan? haha! tipu laaaa..ade la bende aku nak kelentong mereka.haha! jahat x? da siap bentang tuh, xde respon plak, macam taw2 jer yg kerja pemasaran ni susah! hmm pasni aku tobat ler aku xnak pegang pape dah! ikut informasi, dinner yg lepas2 tuh xde pun istilah mencari 'sponsor' tp disebabkan masalah teknikal ktorg xdapat nak buat minggu keusahawanan tuh.. jadi, ni la nasibnya!
SABOR JELA ...

Haaaaa..sebelom berundur! nak bgtaw aku ade belajor buat website sendiri, siap publish lagi bg nampak real, ehhh mmg real pun laaa..atoiiii.. so yg aku da publish tuh olok2 jer kira macam tgh try2 buat la tuh, tp pasni if aku diberi masa yang panjang dan lapang, nak buat website yg betol2 punya, nak buat duit! hehehehe..tinggi kan cita2 aku.. kahkahkah...
haaaa...website tuh ade kat sini... (klik)


Ok. jumpe lagii.. InsyaAllah .. :)

1 comment:

Nurul Amanina said...

website kau cantik .
aku pun ada wt website .
tp xpublish lagi .
hehehehe...