Followers

Saturday, February 26, 2011

Stress Melampau ...!!

Assalammualaikum :)

Hurm..rindunya kat layar impian.. rindu kat blogger2 lain, rindu nak baca entry2 mereka .huhu.
Lama dah x update blog.. sejak2 nie stress la peneman hidup aku..hehhe..
Lama xon9, sebab 'berok' tuh da nazak, kene tggu bulan Mac baru laju.. sekarang da lembap gler sampai mls nak bukak da.. Ni pun pinjm laptop kawan, barula rasa nak lepaskan segala yg terbuku di hati ni..
Penat kan? eah? ape yg penat sgt ntah. haha.
Ok. serius busy gler minggu lepas sampai terlupa langsung nak renew buku library da tebal2 tuh. adoiii! kene denda lagi.. ntah untuk berapa hari da..sangat kuciwa. huhu.
Ok. sekarang tinggl paper yg terakhir isnin depan, tp kebetolan malam tuh ade meeting pentadbiran, adehh, nak siapkan power point lagi untuk presentation.. walamakkk...
Ni.... sahabat aku! WEBSITE KOMPOZER tersayang... huhu.. kau la pencetus stress aku sebenarnya.. enjoy buat kau, tp sakit hati dengan kau jugak, aku pasrah la,,, berapa markah aku nak dapat pun xkisah la... huhu...
Haaaa.. ade manusia ni pun pencetus jugak, sudah2 la tuh buat aku menyampah gler dgn kau. huh!
Apa pun masalah kau, aku xnak tahu. tp kan, hurmmm.. sudah la!
Aku terasa dgn perangai kau. sekian.

p/s : minggu depan nak balik rumah. nak jumpa kekasih hati ! RINDU .. :)) tggu kakak ok !

No comments: