Followers

Friday, February 4, 2011

Kalau Org Cakap @ Tanya ????

Salam..jom kita main soal jawab hari nie :)

# klw org ckp...background blog ko cantik/comel la..
~yeke? ko ade? ckp jela ko nak suh aku follow ko kan?huhu.. tak pun..ckp jer ko nak cilok background aku..amik jer la, hak awam pun...haha!

# klw org tanya, da lama ko buat blog, asal follower ko xramaii??
~yeke? ko ade? hmm...ckp jela follower ko lagi ramaii kan? ade aku kisah? sbb aku pun mls nak follow blog org...hehe

# ko penah x blogwalking? kenapa?
~pernah jer .. sbb aku nak tgk la blog2 yg cute2 nie...hebat sgt ke? wakakakakaaka!

# rajin x blogwalking?
~hmm..klw diberikan aku dlm hidup ni mmg xde keje langsung aku nak mengadap, insyaAllah blogwalking jela keje aku...hheehe...tp tidak, byk lagi keje lain nak hadap selain bende nie, sbb pada aku klw nk blogwalking perlukan masa yang agak lama di depan laptop..yela..bila da tgk blog org, nnt kite pun sibok nak tambah2 widget tuh sume, nak pasang lagu baru, nak tuka background baru..huhu

# tak jeles ke tgk blog kawan2 yg beribu2 followers tuh??
~lorrrrr...sentap hati mak nak... mane nyer x jeles.. jeles sunggguh! haha. tp jeles2 pun aku sendiri yang x usaha nak mencari nya kan.. haha!

# suka blog yang macam mane?
~nak jujur x? hehe. suka blog yang comel dan kemas! itu utk background la.. xsuke yg bersepah2 widgetnyer..haha..jgn terasa ekk...aku jujur nie... pasal entry, suka mereka cerita pasal kisah2 yang mereka lalui tiap hari, tp itu klw kawan2 kite la, klw bukan yang kite knl, nak baca pun mcm kurang feel jer...huhu... dan, suka jugak entry yang berunsur lawak yg boleh buat aku ketawa terbahak-bahak !! hoho..

# kenapa nak ada ramai followers?
~supaya blog itu nampak famous dan gempak ! huhu

# sebenarnya perlu ke followers??
~perlu la !!! klw x, sape yg nak membaca entry korgg tuh? ye tak? hehe

# berapa ramai sebenarnya kuota followers ????
~klw ikut aku, lagi prefer followers itu dari kalangan kenalan2 kite jer, so lagi rasa entry itu dihargai kerana mereka lebih memahaminya daripada yang bukan kenalan mereka ada yang tak sudi membaca, ade yang baca tapi x fokus... ape aku nie????? haha!

# klw org ckp blog bosan?
~hmmm...bosan ke tak bosan ke itu terletak pada hak individu untuk menilainya. klw ty aku mmg la aku ckp blog aku paling ceria.. hehe... bosan itu subjektif. bosan sbb pe? background yg hodoh? tulisan yg xmenarik? atau entry yang merepek? huhu... renung2 kan..hehe. dan pada aku, aku bosan klw baca entry2 yang bukan kenalan aku,kecuali klw blog itu yg mmg famous dgn lawaknyer contoh nyer blog akal tunjang dan seumpamanya.. thats y aku kurang follow mereka..mereka mmg la cerita pasal diri mereka, tapi ko taw ke pasal diri mereka? ..huhu

# kenapa buat blog?
~eeeee..aku punye suke la! hhehe..ko ade? blog da lama buat tp br skrg aktif. sbb pe aku buat dlu2 sbb saje2 jer... thats y macam xlaku! hmm,.tp skrg blog ni da macam diari hidup cuma bezanya ianya boleh dibaca umum.. bahkan diari itu kan sepatutnya rahsia? kui3..

# tak takut kene sound ke ?
~nak takut watpe? nak sound face to face la! ini kan cuma pendapat aku jer.. korg nyer pendapat korg simpan la sendiri..ke nak luahkan jugak macam aku? huhu...



p/s : soal jawab ini takde kene mengena dgn sesape..kpd sesiapa yang terasa ke, kecik hati ke, besar hati ke, hamba minta maaf awal2...huhu... korg teruskan la dgn usaha korg untuk blog tuh, aku x komen pape pun.. ini untuk aku jer... lagiii satu, klw nak follow , follow la, klw nak unfollow pun xpe...xkan aku nak halang lak kan, kang ade yang bakor blog aku ni kangg... uisshhhh....
hehe... tp kepada kawan2 yang ade blog tuh, korg WAJIB follow aku...hehhe!!!!!

No comments: