Followers

Sunday, August 21, 2011

Pizza Pizza Pizza

Assalammualaikum w.b.t :)


Disini aku nak bgtau korg semua yg aku merupakan peminat fanatik setia PIZZA . hee.hee.
5 sebab kenapa aku suka ?

1) Ada cheeses . my favourite ! :D
2) Bentuk tiga segi . my favourite ! :D
3) Macam-macam ingredients . my favourite ! :D
4) Ada air asam boi yg superb awesome tu ! my favourite ! :D *ok xde kene mengena dgn pizza tp dgn kedai pizza* haha
5) memang sedap hingga menjilat jari ! my favourite :D

tau tak kenapa aku asyik ulang-ulang je 'my favourite' tu ? sebabnya aku nak 'mengexpress' kan feeling aku ni, nak bgtau yg mmg itu lah fast food favourite aku ! hehe .

so, hari ni my mum xtau nak masak ape. lagipun die x berapa nak sihat . janji aku semalam nak kemas dapur dah ditunaikan . ok. pinggang sakit, kaki sakit . ohhhmaiiigod . mcm mana nak jadi suri rumah tangga *dalam realiti* nanti . hihi . so, aku pun penat dan malas nak tolong masak if my mum nak masak . so . I just suggest an idea, "ibu, order pizza jela!" . then dgn serta merta dia setuju . aku pun dgn yeeay yeay yeayy bergumbira menelefon operator 1-300-88-2525 ! ! hee .

so . walamakkk ! pukul 7 tepat die sampai . bau dia . bau dia. fuhh! menusuk ke hidung sehingga hilang taik-taik hidung bagai . *okmelampau* .haha. then, berbuka la dgn hati yg riang dgn muka yg berseri-seri , dgn pelahapnya ! hehe . well . is your favourite food dear , takkan korg tak happy kan? kan. kan . huhu . actually my whole family except me tak berapa suka sgt , tp nak tak nak kene makan ape yg aku hidang atas meja tu kan . haha .

btw . aku xtau kenapa aku gila sgt dgn pizza. ntah ape2 makanan ntah . *kutuk pulak* :D
serius aku ckp aku boleh jadi sedih sbb pizza. contohnya kan, ade sekali waktu kat ukm, my dad bawak keluar makan lunch , then he decided to bring me to the pizza hut, last-last bila sampai, ramai customer beb ! serius ramai . my dad nak cepat sbb kejar masa, die pun nak masuk keje, so he took me to the oldtown . sepanjang masa makan , muka aku muram . hahaha. kelakar doe sampai kene tegor dgn my dad . gilak ah .
pastu kan. kat ukm gak . masa tu dah nak cuti kot . aku keluar dgn member semata-mata nak bwk balik pizza makan . seriusly aku sanggup ok . so , nak makan dgn anisa la, my coursemate .
hukhukhuk. disebabkan dia dah makan malam dulu , then bila aku sampai-sampai je, die makan ntah bape keping ntah , aku dah sah-sah la makan 2 keping je dah kenyg , pastu ade byk kot lebih . uwaaaaaaaa..terpaksa dibuang begitu saja . aku sedih kot masa tu . rasa xmampu nak hbskan . isk isk isk .

so . hebat kan penangan pizza ni . hikhikhik .
so, u guys suka makan pe? share ah . :D

4 comments:

alia shahira said...

gileeeeeeeeeeeeee aku xsuke pizza! haha syesss aku benci. HAHAHAHA. xtau ah asal aku xsukee weh. tapi xde ah aku xmakan langsung pizza tu! haha. btwwwww agak2 hilang taik hidung kauuuu. bapak melampau kau ni! HAHHA.

Anisah Sani said...

hoii. ni kutuk ke ape ni. tsedak aku. huwawaaaa. masa tu ko sorang je yang makan doe. aku dah mkn mlm dgn ifan n hus n najlaa. aku ko belanja cheesy wedges extra extraa cheese tuu. whoaaa. berair ayaq liuq cheq. nnti kte mkn pizza kt tmpat lain pulak k. murah n sedap!

Diana Aurora said...

alia : haaa what the kerkk ! kau tak suka? oh no kau tak boleh masuk geng aku pasni sbb aku anti org yg benci pizza ! HAHAHAHAHAHAHHAHA . well. hidung aku sentiasa bersih :D

Diana Aurora said...

anisa : hahahahahha. yeke aku makan sorg-sorg ? aku ajak kau doe, tp aku faham kau dah kenyang . aku redho ah . hahahhaah. mane de aku kutuk . kan aku puji tu . pasni kau blanja aku pizza lak ok :D